×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ارتش تروریست پرور آمریکا در منطقه به سپاه ما عنوان تروریست می‌دهد

امام جمعه موقت اهواز گفت: ارتش تروریست پرور آمریکا که به اذعان خودشان داعش زائیده دست خودشان است، در منطقه ما رجز خوانی می‌کند و به سپاه ما عنوان تروریست می‌دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: آمریکا در مقابل سپاهی که نمایه اقتدار معنوی، فرهنگی، دفاعی و نظامی حتی اقتصادی ما است که با راه اندازی پروژه ستاره خلیج فارس که ما را از واردات بنزین بی نیاز کرد، ذلیل شد و مشخص است با این سپاه دشمنی می‌شود و چه کسی با این عملکرد دشمنی می‌کند؟ «شیطان»
وی افزود: ارتش تروریست و تروریست پرور آمریکا که به اذعان خودشان داعش زائیده دست خودشان است، در منطقه ما رجز خوانی می‌کند و به سپاه ما عنوان تروریست می‌دهد، حرف ما با آمریکا این است که اگر فکر کردید با این تهدیدها ملت ایران عقب نشینی خواهد کرد، اگر فکر کردید با این تهدیدها ملت ما سپاه را رها خواهد کرد، کور خواندید و ندای ملت ایران مرگ بر آمریکا است .
خطیب جمعه اهواز خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند، طرفی از این توطئه‌ها نمی‌بندیم و ملت ما تا آخرین نفس در این مسیر ایستاده است.
وی در ادامه با اشاره به به مشکلات به وجود آمده برای مردم استان خوزستان در سیلاب اخیر، اظهار کرد: مسؤولان امر، اجرایی، دولتی، قضایی و مقننه کشور باید نقائص، کمبودها و کوتاهی‌ها را بررسی کرده و جبران کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی در ادامه تصریح کرد : چند رود خروشان همچون دز، کرخه، کارون داریم که به صورت مارپیچ در حال حرکت است و مردم سیل زده را تهدید می‌کند آبگرفتگی‌ها خصوصا در مجاری فاضلاب شهری، خیلی نگران کننده است که مسؤولان امر در این رابطه باید چاره ای اندیشیده و مشکل را مرتفع سازند.

صداوسیما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.