×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تلاش برای پایداری برق اهواز به همت نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان

غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان گفت: پس از اعلام خطر تهدید آبگرفتگی در پست برق واقع در منطقه عین ۲، خوشبختانه با همکاری و تلاش راهداران عزیز که از روز گذشته با استقرار ۱۸ دستگاه کمپرسی، چهار دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی فعالیت خود را آغاز کردند، شرایط به تثبیت رسید و اکنون این پست برق که برق اهواز را تامین می کند از خطر آبگرفتگی رهایی یافت.
وی افزود: در حال تلاش هستیم تا بتوانیم سایر مناطقی که در عین ۲ وجود دارد، به خصوص جاده کمربندی که شرایط آن اکنون بحرانی اعلام شده است را از خطر آبگرفتگی و تهدید سیل رها کنیم و وضعیت این مناطق را نیز به ثبات برسانیم.
بهرامی نیا اظهار کرد: در سایر قسمت های شهر به ویژه پادگان الغدیر و ورزشگاه الغدیر و میدان میوه تره بار، راهداران با همکاری عوامل قرارگاه سازندگی خاتم در تلاش هستند که بتوانند استحکام بخشی سیل بندهای این مناطق را که محله کیانشهر را تهدید می کند، انجام دهند. طی سه روز گذشته نیز در این مناطق مستقر و در حال فعالیت هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان بیان کرد: همچنین در محور دغاغله و جاده نیشکر روبروی پادگان سلمان نیز راهداران مشغول به کار هستند تا بتوانند سیل بند کانال سلمان را نیز هرچه زودتر به اتمام برسانند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.