×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بکارگیری پمپ های فشار قوی شرکت ملی حفاری در جمع آوری آبهای سطحی شهر اهواز

در راستای همکاری شرکت ملی حفاری ایران با ستاد بحران استان خوزستان و دستگاه های اجرایی استان شماری از ماشین آلات و تجهیزات ویژه عملیات حفاری از جمله پمپ های فشار قوی (پمپ تراک) برای جمع آوری و دفع آب های سطحی و فاضلاب کلانشهر اهواز بکارگیری شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران یک از روسای عملیاتی مدیریت خدمات فنی شرکت که مسئولیت این عملیات را برعهده دارد،
گفت: با توجه به درخواست ستاد بحران استان و شهرداری اهواز این تجهیزات در موقعیت جاده ساحلی در منطقه گلستان در حال تخلیه آب و فاضلاب شبکه مرکزی شهر می باشند.

شاپور صارمیان افزود: با کاربست پمپ تراک و پمپ های رودخانه ای، دست کم هر ساعت یک هزار بشکه آب جمع آوری و در محل پیش بینی شده تخلیه می گردد که در صورت اعلام نیاز تجهیزات بیشتری وارد عمل خواهد شد.

در پی بارندگی های شدید اواخر سال گذشته و روزهای نخست سال جاری شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یکی از اعضای ستاد بحران استان خوزستان در جهت اجرای مصوبات این ستاد و همکاری و همیاری با دستگاه های اجرایی استان بخش قابل توجهی از ماشین آلات و تجهیزات عملیاتی و لجستیکی خود را بکارگیری کرده است.

این خدمات هم اکنون نیز با استفاده از افزون بر یکصد دستگاه ماشین آلات و تجهیزات نظیر کمپرسی، بیل مکانیکی، لودر، جرثقیل، خود روهای کشنده و فوق سنگین، آمبولانس، خودروهای سبک کمک دار و پمپ های فشار قوی در مناطق شهری و روستایی حاشیه رودخانه های کارون و دز به صورت شبانه روزی ارایه می گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.