×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

افتتاح نمایشگاه مبلمان و خانه ایرانی در اهواز

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان گفت: دوازدهمین نمایشگاه خانه ایرانی، مبلمان و دکوراسیون منزل از امروز، نهم اردیبهشت ماه در اهواز آغاز به کار می‌کند.
رحیم جلیلی اظهار کرد: با توجه به منویات رهبر معظم و اجرایی کردن شعار سال، “رونق تولید” از جمله مهمترین وظایفی است که بر عهده سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف قرار دارد. نمایشگاه بین‌المللی خوزستان در راستای عمل به این وظیفه مهم، برگزاری نمایشگاه خانه ایرانی را در دستور کار قرار داده است تا از این طریق به بخشی از اهداف خود در حوزه تحقق سیاست‌های حمایت از رونق تولید جامه عمل بپوشاند.
جلیلی، رقابت سالم و سازنده و به نمایش گذاشتن جدیدترین فن‌آوری‌ها و دستاوردها توسط صاحبان این صنعت را از جمله اهداف این نمایشگاه برشمرد و افزود: مهمترین ویژگی نمایشگاه خانه ایرانی ارائه محصولات کاملاً ایرانی و ملی است و تلاش ما این است که بتوانیم با برپایی نمایشگاه‌ها فرهنگ حمایت از تولیدکنندگان و رونق تولید را نهادینه کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد تا با برگزاری این نمایشگاه علاوه بر دستیابی به اهداف تخصصی و تبادل اطلاعات و تجربیات لازم و ورود تخصص‌های روز به استان خوزستان، بازدیدکنندگان بتوانند در فضایی متنوع علاوه بر آشنایی با مدل‌ها و فناوری‌های جدید نسبت به تطابق سلیقه‌ها و رفع نیازهای خود در این مورد بطور مستقیم با تولید کنندگان مهم این صنعت وارد مذاکره و گفتگو شده و با ارائه پیشنهادات خود بتوانند نسبت به پیشرفت و پیشبرد این صنعت مهم و اعمال سلیقه‌های خود در تولیدات آتی نقش موثری را ایفا کنند.
جلیلی عنوان کرد: دوازدهمین نمایشگاه خانه ایرانی، مبلمان و دکوراسیون منزل با مشارکت ۱۱۵ واحد از استان‌های خوزستان، تهران، اصفهان، البرز، همدان، آذربایجان شرقی ، گیلان، مازندران، خراسان رضوی و همدان به مدت ۶ روز از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در معرض دید علاقمندان، متخصصین و بازدیدکنندگان این صنعت قرار خواهد گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.