×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برق فشار ضعیف تنها چهار روستا قطع می باشد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور رعایت نکات ایمنی و حفظ جان مردم، برق فشار ضعیف چهار روستای در معرض سیل به درخواست مدیریت بحران قطع شده اما برق فشار متوسط در کلیه روستاها پایدار و وصل است.

حسن کریمی مدیرعامل این شرکت، اظهار کرد: نیروهای عملیاتی شرکت به صورت شبانه روزی و با همکاری سایر شرکت های توزیع استان و برق منطقه ای خوزستان در حال خدمت رسانی و ایجاد شبکه پایدار برای سیل زدگان هستند.

وی با اشاره به برقدار بودن روستاهای در معرض سیل، افزود: به منظور رعایت نکات ایمنی و حفظ جان مردم، ترانس های برق در معرض سیلاب چهار روستای به درخواست مدیریت بحران تا زمان عادی شدن وضعیت، قطع شده و این در حالی است که برق فشار متوسط وصل است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: با توجه به شرایط سختی که توسط سیل بوجود آمده و کار خدمت رسانی را دشوار کرده، به محض فروکش کردن آب و کاهش عمق، عملیات ساماندهی شبکه آسیب دیده انجام و پس از اعلام وضعیت ایمن توسط تکنسین های فنی دفتر ایمنی شرکت ،اتصال برق فشار ضعیف این روستاها در کمترین زمان انجام می شود.

وی اضافه کرد: همچنین برق یک روستا در شهرستان کارون به دلیل تخلیه روستا به دستور مدیریت بحران بر اثر افزایش آب قطع شده که در صورت عادی شدن و رفع خطر سیلاب از روستا، برق آن نیز وصل می شود.

کریمی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و نیاز مردم به لوازم سیستم سرمایشی با تلاش شبانه روزی نیروهای عملیاتی و بهره گیری از کلیه امکانات و تجهیزات شرکت، برق سایر روستاها پایدار شده و هیچ جای نگرانی نیست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.