×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

۱میلیون و ۲۰۰ هزار تن از دسترنج خوزستانی ها ذخیره سازی شد

خدارحم امیری زاده با اعلام افزایش خرید گندم در استان خوزستان اعلام کرد تا کنون بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزانی خوزستانی بصورت خرید تضمینی خریداری و ذخیره سازی خواهد شد.

وی افزود: با آغاز برداشت گندم در مناطق شمالی خرید تضمینی  تا پایان تیر ماه در استان ادامه خواهد یافت و با پایان یافتن برداشت گندم از مناطق جنوبی و مرکزی، کد های مراکز بسته و مراحل انتقال گندم های خریداری شده به سیلوهای استاندارد شدت خواهد گرفت.

امیری زاده مقدار خرید دانه روغنی کلزا در استان را ۴۳ هزار تن عنوان نمود و گفت: این میزان خرید توسط مراکز تعیین شده درسطح استان سریعاً به کارخانجات روغن کشی انتقال خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه۴ اظهار داشت: از ابتدای فصل خرید گندم تا کنون با پایش مداوم و نظارت واحدهای حراستی از اموال مردم و دولت صیانت شده و با برنامه ریزی های مدونی که در ستاد خرید  استان صورت گرفته از فعالیت دلالان و قاچاقچیان گندم جلوگیری بعمل آمده است.

امیری زاده ادامه داد: این گندم متعلق به مردم است و می بایست از طریق انتقال و فروش، بدست مردم برسد که به همین منظور سامانه هایی توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران طراحی و بکارگیری شده است تا حاصل دسترنج این مردم از طریق مبادی قانونی بدست سایر هموطنان برسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.