×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

شرکت توسعه نیشکر بستر مناسبی را برای تولید و اشتغال مهیا کرده است

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در بازدید از طرح های غیرنیشکری کشت و صنعت نیشکر دهخدا و امام خمینی (ره) اظهار داشت: تلاش مان بر این است که با همکاری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بتوانیم گام های مهمی در ایجاد اشتغال، رونق تولید و امنیت پایدار در خوزستان برداریم.

بنا به این گزارش در این بازدید که دکتر عبد علی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان و جمعی از مدیران شرکت حضور داشتند، سردار احمد خادم سید الشهدا گفت: استان خوزستان پتانسیل های بالایی در جهت اشتغال و رونق تولید دارد و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از جمله صنایع مهم و مولد این استان است که علاوه بر خودکفا کردن کشور در زمینه تولید شکر، در حوزه فعالیت های غیرنیشکری نیز تلاش های قابل تقدیری انجام داده است.

وی با اشاره به بازدید از طرح تولید زغال از باگاس نیشکر و دامپروری ۱۰۰۰ راسی کشت و صنعت امام خمینی (ره) افزود: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برنامه‌های متنوعی جهت سرمایه‌گذاری در صنایع پائین ‌دستی نیشکر دارد که سبب شکوفایی اقتصاد منطقه می شود. صنایع مهمی چون کارخانه الکل و خمیرمایه، ام دی اف، نئوپان، خوراک دام، دامپروری و … در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های موجود در کشت و صنعت نیشکر است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور ادامه داد: ایجاد امنیت پایدار در خوزستان در گروه ایجاد اشتغال در منطقه است و در این زمینه شرکت توسعه نیشکر بستر مناسبی را برای تولید و اشتغال مهیا کرده است .

سردار احمد خادم سید الشهدا با اشاره به فعالیت دامپروری ۱۰۰۰ راسی کشت و صنعت امام خمینی (ره) گفت: این پروژه در کنار کارخانه تولید خوراک دام ضمن تکمیل زنجیره استفاده از نیشکر ، نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و تلاش برای خودکفایی در تامین گوشت ایفا کرده است و ما نیز تلاش مان بر این است که با همکاری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بتوانیم گام های مهمی در ایجاد اشتغال، رونق تولید و امنیت پایدار در خوزستان برداریم.

وی با تقدیر و تشکر از مدیران شرکت توسعه نیشکر و کارکنان و کارگران این مجموعه بزرگ اقتصادی، گفت: از همه تلاشگران عرصه تولید در مجموعه بزرگ نیشکر تشکر می کنم که در جهت عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در رونق تولید و همچین اقتصاد مقاومتی ، همت و تلاش شان بر این است تا کشور از وابستگی به واردات محصولات بی نیاز شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.