×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

با شرکت های E&P داخلی همکاری و مشارکت می شود

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: این شرکت با شرکت های اکتشاف و تولید داخلی (E&P) همکاری و مشارکت می کند.

مهندس سید عبداله موسوی در سومین روز از هفته دفاع مقدس ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان حماسه هشت سال دوران دفاع مقدس، با اشاره به برنامه ریزی به عمل آمده برای استفاده حداکثری از ظرفیت های شرکت، افزود: در این راستا ۱۰۰ در صد توان مجموعه در بخش های خدمات فنی و حفاری به کار گیری می شود.

وی با بیان اینکه ملی حفاری در نیمه نخست امسال موفق به حفاری و تکمیل ۶۵ حلقه چاه های نفت و گاز توسعه ای / توصیفی، اکتشافی و تعمیری شد، گفت: ۴۸ حلقه از این چاه ها شامل ۱۷ حلقه توسعه ای و ۳۱ حلقه تعمیری در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بوده است.

موسوی گفت: شرکت ملی حفاری ایران به موازات اجرای تفاهمنامه ها و برنامه های حفاری و ارایه خدمات یکپارچه جانبی به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت نفت فلات قاره، شتاب بخشی در انجام پروژه های تعریف شده در حوزه شرکت مهندسی و توسعه نفت، شرکت نفت و گاز پارس و دیگر شرکت های طرف قرارداد را در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تحقق نزدیک به ۸۰ هزار متر حفاری چاه های نفت و گاز در شش ماه سال جاری، به حفاری و تکمیل دو حلقه چاه در شرکت نفت مناطق مرکزی، شش حلقه در شرکت نفت فلات قاره، سه حلقه در شرکت متن، پنج حلقه در قالب پروژه ای و یک حلقه چاه برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در مدت پیش گفته اشاره داشت.

وی اظهار کرد: این شرکت در مناقصه های مربوط به پروژه های حفظ، نگهداشت و افزایش تولید که از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می شود حضور رقابتی داشته و اجرای دو پروژه میدان محور در میادین نفتی گچساران و نفت شهر به ملی حفاری واگذار که هم اینک عملیات اجرایی آنها با اختصاص دو دکل حفاری در دست اجرا می باشد.

موسوی افزود: در همین ارتباط این شرکت در قالب کنسرسیوم با سایر شرکت های E&P داخلی در تمام مناقصه های برگزار شده مشارکت دارد و بخش های تامین دکل و خدمات فنی و مهندسی پروژه ها از سوی این شرکت ارایه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اهتمام به موضوع در آمد زایی را از فصل های مهم در تحقق اهداف کوتاه مدت، میان مدت و کلان شرکت عنوان کرد و با اشاره به برنامه های روز آمدسازی دستگاه های حفاری و تجهیزات فنی و مهندسی مرتبط با خدمات متنوع جانبی، از جابجایی دستگاه حفاری دریایی شهید رجایی به عسلویه برای تعمیرات بارج آن و به کارگیری در حوزه عملیاتی خلیج فارس خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.