×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تامین و توزیع آرد جهت پخت نان برای زائرین اربعـین حسینی

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان  از اختصاص یافتن مجوز توزیع ۲۵۰۰ تنی آرد حاصل از گندم ۹۰۰۰ ریالی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران به ستاد اربعین حسینی خبر داد.
خدارحم امیری زاده با بیان اینکه: هر ساله در سالروز گرامیداشت اربعین حسینی خیل عظیمی از عاشقان اهل بیت و امام حسین(ع) راهی استان خوزستان می شوند تا از طریق گذرگاه های مرزی وارد کشور عراق شوند.
وی تعداد زائرانی که برای تجدید بیعت با امام شهدا وارد استان خوزستان شده اند را نسبت به سال های گذشته بیش از ۳برابر عنوان کرد و افزود: ما در این اداره برای به انجام رساندن خدمات مناسب از هموطنان با برنامه ریزی و تدبیر اقدامات بسیار شایسته ای به انجام رساندیم .
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان سهم مواکب مستقردر مرز چذابه و خرمشهر از میزان سهمیه اختصاص یافته را ۲۳۹ تن آرد خام خواند و تصریح کرد: مقدار۸۹ تن آرد خبازی نیز توسط ستاد اربعین به کشور عراق ارسال و میان مواکب ایرانی جهت پخت نان توزیع گردید.
وی با اشاره به تجربیات صورت گرفته در سیل فروردین ماه استان خوزستان و مشارکت و همکاری با شرکت صنعتی تک نان جنوب اظهار داشت مجددا با مذاکرات صورت گرفته ۱۵۰۰ تن آرد به این شرکت ارسال و تا کنون تعداد ۷۸۰ هزار قرص نان استاندارد با قابلیت نگه داری طولانی مدت نسبت به سایر نان ها میان مواکب مستقر در مرز و کشور عراق توزیع گردیده است.
امیری زاده عنوان نمود : با مشارکت اتحادیه نانوایان شهرستان اهواز تا کنون بیش از ۳۰ هزار قرص نان برای زائرین کربلاو نجف تولید و توزیع شده که این ها تنها بخشی از خدمات صورت گرفته در طول این مدت است چراکه تا پایان مراسم اربعین این خدمات بصورت پیوسته و شایسته ادامه خواهد یافت.
همچنین ایشان با اشاره به استقرار مواکبی در شهرستان شوش، سهمیه اختصاص یافته برای این شهرستان در روز اربعین را ۵۰ تن آردخبازی عنوان نمود واظهارداشت: مردم استان خوزستان همانند خادمان اهل بیت (ع)در طول این مدت با دل و جان آماده پذیرایی از زائرین گرامی خواهند بود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.