×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رسیدگی به مشکلات مناطق بحرانی خرمشهر شتاب گرفته است

نادر عمیدزاده روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مناطق بحرانی خرمشهر و نشست با معتمدان و شیوخ عشایر در جمع خبرنگاران بیان کرد:برای رسیدگی و خدمت رسانی به مردم به ویژه مناطق بحرانی و کم برخوردار خرمشهر به اتفاق مسوولان مربوطه در میدان حضور پیدا کردیم و مدیران قول‌ مساعد در رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم داده‌اند.

وی افزود: در بازدیدهای میدانی به همراه مسوولان مربوطه از مناطق عباره و مولوی خرمشهر، خواسته‌های مطرح شده از سوی مردم جمع آوری شد که عمده آنها مربوط به پسماند، نبود روشنایی، نداشتن سطل زباله و نبود آسفالت معابر بود.

عمیدزاده ادامه داد: درخواست‌های مردمی مطرح شده بیشتر در خصوص آسفالت معابر است  که بر اساس اعتبارات عمرانی شهرداری خرمشهر انجام می‌شود.

وی کمبود پزشک متخصص و امکانات بیمارستانی را از دیگر خواسته های مطرح شده مردم خرمشهر بیان کرد و گفت: پیگیری لازم برای جبران کمبود پزشک متخصص از سوی دانشگاه علوم پزشکی آبادان انجام شده است. همچنین پیش بینی می‌شود تا پایان امسال دستگاه ام آر ای بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر راه‌اندازی شود.

عمیدزاده افزود:در حوزه امنیت نیز مشارکت مردمی مورد نیاز است و همانطور که مردم از نیروی انتظامی و بسیج انتظار وجود دارد در مقابل همکاری مردم مهم و ضروری است.

وی همچنین گفت: حکم مدیرعامل منطقه آزاد اروند به تازگی صادر شده و امیدوارم با همت منطقه آزاد کارهای نیمه کاره عمرانی شهر خرمشهر مجدد از سرگیری شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.