×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

طرح تثبیت و تعمیق یادگیری تحولی اثربخش در حوزه عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی است

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اهمیت اجرایی شدن طرح تعمیق و تثبیت در تحقق عدالت آموزشی؛ خاطرنشان کرد: ۸۱ هزار دانش آموز ابتدایی مشمول اجرای این طرح در سراسر استان هستند. همچنین پوشش تحصیلی حداکثری یکی از مهمترین راهبردهای تعلیم و تربیت در حوزه حکمرانی آموزشی و تربیتی است.

فرانک موسوی در حاشیه اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش کشور با تاکید بر ضرورت توجه به آموزش و پرورش ابتدایی به عنوان بنیادی ترین مرحله تعلیم و تربیت؛ خاطرنشان کرد: طرح تثبیت و تعمیق یادگیری یکی از طرح های اصلی حوزه تعلیم و تربیت استان در راستای تحقق مفاد سند تحول بنیادین و راهبری برنامه های کیفیت بخشی است و البته این طرح به دنبال پوشش ۸۱ هزار دانش آموز ابتدایی در سراسر استان است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های حوزه تعلیم و تربیت استان در حوزه پوشش تحصیلی؛ توضیح داد: سند تحول بنیادین به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش تاکید فراوانی بر پوشش حداکثری آموزشی تربیتی دارد و بر این اساس مجموعه تعلیم و تربیت استان با اجرای طرح های کیفیت بخشی و نیز استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند به دنبال تحقق پوشش حداکثری است.

موسوی در پایان یادآور شد: اجرای طرح مدرسه تابستانه می تواند نقش مهمی در حوزه کیفیت بخشی دوره ابتدایی ایفا کند و پدیده بازماندگی از تحصیل را به صورت اثربخشی کاهش دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.