×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

فرماندار شهرستان باوی بر ضرورت تسریع در ساخت درمانگاه تامین اجتماعی تاکید کرد

جلسه شورای سلامت شهرستان باوی به ریاست فرماندار این شهرستان و با حضور دکتر سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز ، باوی ، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ، مشاور و مدیر کل حوزه دفتر استانداری خوزستان ،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان، مدیر کل بیمه سلامت استان و دیگر اعضاء در فرمانداری شهرستان باوی برگزار شد.

ابتدا فرماندار باوی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت ،از تلاش پرسنل شبکه بهداشت که علی رغم محدودیت ها با فداکاری در خصوص مبارزه با ویروس کرونا که در وضعیت خوبی قرار داریم تقدیر نمود و افزود : با توجه به نبود تجهیزات مناسب در مراکز بهداشت و درمان ضرورت دارد دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان نسبت به راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان اقدام نمایند تا ارائه خدمات به مردم به صورت مطلوبی انجام گیرد.

دکتر سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز ، باوی ، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد : امکانات درمانی و بهداشتی بر اساس شاخص هایی است که شهرستان باوی بدلیل طولی بودن و پراکندگی جمعیت و بافت کارگری ارائه خدمات به خوبی صورت نمی گیرد و با توجه به رشد بالای جمعیت انتظار می رود در شهرهای ملاثانی ، ویس و شیبان درمانگاه تامین اجتماعی تاسیس شود.
دکتر امیرحسین بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه تامین اجتماعی حامی بازنشستگان و قشر کارگر و محروم جامعه است تصریح کرد: سیاست سازمان تامین اجتماعی گسترش و ارتقاء سطح خدمات درمانی به اقشار مختلف مردم و در تمامی شهرهای بزرگ و کوچک است .

وی افزود : بر این اساس سازمان در دو بخش درمان مستقیم و درمان غیر مستقیم در مراکز ملکی و همچنین در شهرهای فاقد مراکز ملکی از طریق خرید خدمت به بیمه شدگان خود ارائه خدمت می کند .
دکتر بنی احمد به احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان باوی اشاره کرد و گفت مجوز احداث درمانگاه از سوی مدیر عامل سازمان اخذ شده و در حال پیگیری زمین و محل مناسب رایگان برای این کار هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.