×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

راه‌اندازی فتنه اخیر، از سر استیصال دشمن است

آیت‌الله محسن حیدری در دیدار با خانواده شهدای حادثه تروریستی ایذه بیان کرد: مردم ایذه همیشه لبیک‌گوی ندای انقلاب، رهبری، و کشور عزیزمان، ایران اسلامی هستند و همواره در دیدار با خانوده شهدا، چیزی به غیر از صبر، تدین و بصیرت در چهره‌های آن‌ها چیزی دیده نمی شود.

وی گفت: مردم عزیز ایذه همیشه با خون جوانان خود از اسلام، وطن و نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده‌اند و تا ابد نمیگذارند خون شهیدانشان پایمال شود.

این نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمنان این توهم را داشتند که با این فتنه می توانند مردم ایذه را کنار خود داشته باشند اما هنگامی که مردم ولایتمدار ایذه با حکمت جواب کوبنده‌ای به آنها دادند، با ناامیدی و برای انتقام جویی از مردم، فاجعه حمله تروریستی به شهروندان ایذه و هتک حرمت حوزه علمیه این شهرستان را ترتیب داد.

وی در ادامه افزود: این جنایتکاران، آمران و پشتیبانان آنها بدانند، هرکجا که باشند، نمی‌توانند از دست عدالت فرار کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری از تمام نهادهای امنیتی، قضایی، انتظامی و نظامی خواست، با همتی مضاعف و تلاشی دو چندان تمام مسببین و عاملین این حادثه را دستگیر و به سزای اعمالشان برسانند و خبر خوشی را به مردم داغدار ایذه بدهند.

آیت‌الله حیدری در پایان در رابطه با مطالبات برحق مردم ایذه گفت: این مطالبت را حتما به گوش تمام مسئولین خواهیم رساند و به جد پیگیر رفعشان خواهیم بود و مطمئن هستیم این دولت انقلابی در تلاش جدی برای رفع مشکلات است.

آیت‌الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سفری یه روزه به شهرستان ایذه، به همراهی حجت الاسلام و المسلمین سید میثم موسوی امام جمعه ایذه و مسئولین بنیاد شهید این شهرستان، با خانواده شهدای فاجعه تروریستی اخیر دیدار کرد.

در حادثه تروریستی شهرستان ایذه هفت نفر شهید و هشت نفر نیز مصدوم شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.