×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

وزیر تعاون:آموزش مهارت راه برون‌رفت جوانان ماهشهر از بیکاری است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ارائه آموزش های مهارتی به جوانان موجب کاهش آمار بیکاری در شهرستان ماهشهر است و باید مراکز فنی و حرفه ای در این شهرستان افزایش یابد.

سید صولت مرتضوی در شورای اداری شهرستان ماهشهر در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه جذب نیروی کار باید به صورت بومی انجام شود افزود: مراکز آموزش فنی و حرفه ای برای آموزش نیروی کار در شهر صنعتی ماهشهر باید بیشتر شوند.

مرتضوی با بیان اینکه دولت ۴۰ درصد پتروشیمی کشور را در این شهرستان سرمایه گذاری کرده است ادامه داد: امروز عملیات اجرایی ۲ شرکت پتروشیمی در این شهرستان آغاز شد که میزان سرمایه گذاری در هر کدام از این شرکت ها ۲ میلیارد دلار و ۱۲۵ میلیون یورو است‌.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شهرستان‌ماهشهر باید از ظرفیت دریا نیز استفاده کند افزود: در کنار این شهرستان دریا قرار دارد که می توان از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال و درآمد استفاده کرد.

مرتضوی اظهار داشت: متاسفانه با وجود اینکه این شهرستان ظرفیت صنعتی و نیرو دارد ماهشهر از نرخ بیکاری ۲۵ درصد رنج می برد.

وی با اشاره به خدمات درمانی تامین اجتماعی افزود: تامین اجتماعی در مراکز درمانی غیر ملکی تاو۹۰ درصد و ملکی تا ۱۰۰ درصد هزینه های درمان را پوشش می دهد.

وی ادامه داد: با وجود تمام مشکلاتی که نظام جمهوری اسلامی با آن مواجه است اما خدمات رسانی را تا دورترین نقاط کشور رسانده است.

ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.