×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

جابه‌جایی‌های مدیریتی همیشه نشانگر ضعف و اشتباه نیست

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جابه‌جایی‌های مدیریتی همیشه نشانگر و نمودگر ضعف و اشتباه نیست بلکه گاهی شرایطی در پیرامون یا اتفاقی برای بهبودی اوضاع و دلیلی برای تحولی می‌شود.

سیدمحمد هاشمی در آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خورستان در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد گفت: مدیر کل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان باید نقش نقطه اتصال و اتفاق بین حوزه فرهنگ و هنر این خطه را ایفا کنند.

وی‌ اضافه کرد: در مواردی از میان افراد خوب و خوب‌تر و خوب و خوب جابه‌جایی‌هایی را به دلایلی انجام داده‌ایم. بنابراین این تودیع و معارفه هم از همین جنس است.

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از زحمات حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج که دوره پرفروغ و پرخدمتی را داشتند و گاهی هم مظلوم واقع شدند و بنده سعی در رفع مظلومیت داشته‌ام قدردانی می‌کنم و از مجید منادی که مسوولیت اداره کل ارشاد استان را به دوش خود کشید و از کف فرهنگ و رسانه استان بلند شد و در جمع اهالی فرهنگ و رسانه زیست کرده خوش‌آمد می‌گویم.

هاشمی با اشاره به اینکه حکم وزارت ارشاد به مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شامل ۱۲ بند است گفت: داور و قاضی بین ما و آقای مجید منادی همین چند خط است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.