×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امنیت، نعمت بزرگ انقلاب اسلامی برای مردم است

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امنیت نعمت بزرگی است که انقلاب اسلامی برای مردم ما به ارمغان آورده است و هر چه دشمن تلاش می‌کند راه به جایی نمی‌برد.

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی در نخستین یادواره شهدای انتظامی شهرستان آبادان ، اظهار کرد: به حمدالله در روز شهادت امام هادی(ع) در ماه نورانی رجب یک بار دیگر مردم ولایتمدار شهرستان آبادان با حضور در کنگره بزرگداشت شهدای امنیت با ولایت امیرالمومنین(ع)، امام هادی(ع) و نایب برحقشان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیعت کردند.

وی افزود: حضور در جمع مردم آبادان، جلسه شهدا و همراهی با خانواده‌های عزیز شهدا به خصوص شهدای امنیت که برای حفظ امنیت کشور جان ارزشمند خود را تقدیم ولایت کردند حال و هوای ایام دفاع مقدس آبادان را تداعی می‌کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امنیت نعمت بزرگی است که انقلاب اسلامی برای مردم ما به ارمغان آورده است و هرچه دشمن تلاش می‌کند، راه به جایی نمی‌برد.

وی بیان کرد: امنیت در کل کشور قابل تقدیر است و در استان خوزستان علی‌رغم مرزی بودن و گستره مرز آن، شاهد فداکاری مجموعه انتظامی و نیروهای مسلح هستیم.

آیت‌الله فرحانی خاطرنشان کرد: خداوند ان‌شالله از دست اندرکاران و همه برگزارکنندگان به احسن وجه قبول بفرماید و ان‌شاالله شهدای امنیت را امروز مهمان امام هادی(ع) قرار دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.