×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

راه‌اندازی گمرک اختصاصی صنعت نفت جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در تلاش هستیم تا یک گمرک اختصاصی در جنوب برای حوزه صنعت نفت راه اندازی کنیم تا بتوانیم از سازندگان در بحث صادرات حمایت کنیم.

علیرضا دانشی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازندگان استان توان این را دارند که سهمی در حل مشکل بیکاری استان داشته باشند و لازمه آن این است که شرایط برای صدور خدمات فنی و مهندسی در استان خوزستان تسهیل شود.

وی افزود: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بحث کیفیت به کمک سازندگان خواهد آمد تا شاهد ارتقای کیفی تولیدات باشیم و از این رو بتوانیم بحث صادرات خدمات فنی و مهندسی کالا را داشته باشیم که این مساله به حل مساله اشتغال استان کمک زیادی می کند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: افزایش سهم صادرات خدمات فنی و مهندسی باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد. در این زمینه باید به صورت ویژه کارگروهی در استانداری خوزستان شکل بگیرد و مجوزاتی از کشور اخذ شود تا سازندگان بتوانند کالا و خدمات فنی و مهندسی خود را به راحتی صادر کنند.

دانشی عنوان کرد: در تلاش هستیم تا یک گمرک اختصاصی در جنوب برای حوزه صنعت نفت راه اندازی کنیم تا بتوانیم از سازندگان در بحث صادرات حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قوانین و مقرراتی که در این زمینه وجود دارد بازدارنده و مانع هستند و باید مسئولان استان تلاش کنند تا با حل و فصل مشکلات و بهبود شرایط و قوانین زمینه را برای صادرات خدمات فنی و مهندسی فراهم کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.