×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اهدای بیش از ۳۸ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی خوزستان

عباس حسین زاده با اشاره به اجرای طرح پویش “اهدای کتاب، احیای زندگی” از ۲۴ آبان ماه در خوزستان، گفت: تاکنون خیران و سازمان‌ها بیش از ۳۸ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کرده اند.

وی با بیان اینکه این پویش تا ۱۷ اسفند ماه ادامه دارد، افزود: کتاب‌های جمع آوری شده در کتابخانه‌های محروم و روستایی توزیع خواهد شد.

حسین زاده ادامه داد: در پویش “اهدای کتاب، احیای زندگی” که با شعار ” کتابی که دوباره زنده می‌شود” آغاز شده است، همه اعضای کتابخانه‌ها، شهروندان و علاقه مندان می‌توانند کتب اهدایی خود را به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود تحویل دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان اضافه کرد: تاکنون در این طرح یکهزار و ۲۰۰ کتاب به ستاد اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، ۶ هزار و ۴۵۳ کتاب در شهرستان اهواز، ۵ هزار و ۵۰۰ کتاب در شهرستان کارون، ۳ هزار و ۸۲۸ نسخه کتاب به کتابخانه مرکزی خوزستان و ۲ هزار و ۸۱۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان رامشیر تحویل داده شده است.

وی می‌گوید: در شهرستان‌های بهبهان، ماهشهر، آبادان، باوی، مسجدسلیمان و دزفول به ترتیب ۲ هزار و ۴۳۳ نسخه، ۲ هزار و ۲۰۸ نسخه، یکهزار و ۹۰۴ نسخه، یکهزار و ۶۸۱ نسخه، یکهزار و ۵۱۰ نسخه و یک هزارو ۱۳۸ نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا شد.

به گفته حسین زاده؛ در شهرستان شوش نیز ۷۸۳ نسخه، شهرستان باغملک ۷۷۵ نسخه، حمیدیه ۷۰۱ نسخه، اندیمشک ۶۴۲ نسخه، خرمشهر ۶۰۵ نسخه، هندیجان ۵۸۶ نسخه و شوشتر ۵۸۱ نسخه کتاب تحویل کتابخانه‌های عمومی شده است.

وی ادامه داد: همچنین به کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشت آزادگان، گتوند، رامهرمز، ایذه، لالی، شادگان، امیدیه، دزپارت، کرخه، هویزه، آغاجاری، اندیکا و هفتکل نیز کتاب اهدا شد.

گفتنی است؛ امکان اهدا کتاب در قالب این طرح، همه روزه در زمان فعالیت کتابخانه‌ها فراهم است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.