×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

راه و سیره شهدا باید برای نسل جدید گفته شود

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: راه و سیره شهدا باید برای نسل جدید گفته شود، چون ما در زمانی قرار گرفته‌ایم که جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن جوانان ما را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین یدالله گوهری در نخستین یادواره شهدای انتظامی آبادان ، اظهار کرد: شهدا چراغ‌های فروزان تشخیص راه حق از باطل هستند، هرجا که راه را گم کردید به شهدا و وصیت آنان مراجعه کنید.

وی افزود: هر آنچه که امروز کشور ما دارد و در آینده به دست خواهد آورد قطعاً از برکت خون شهدا است و امروز این یادواره‌هایی که برپا می‌شوند برای افرادی است که سند افتخار و عزت ملی ما هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: شهدا ستارگان نورانی بخش هستند و این یادواره‌ها که برگزار می‌شوند در راستای فرمان فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری که فرمودند “زنده نگه داشتن یاد شهدا جهادی بزرگ است” است.

وی بیان کرد: کسانی که یاد شهدا را زنده نگه می‌دارند اجرشان کمتر از خود شهادت نیست و مجاهد فی سبیل الله هستند.

حجت الاسلام والمسلمین گوهری با اشاره به اینکه همه ملت‌ها از قهرمان خودشان را با افتخار یاد می‌کنند، گفت: راه و سیره شهدا باید برای نسل جدید گفته شود چون ما در زمانی قرار گرفته‌ایم که جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن جوانان ما را هدف قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که شهدا از مرز، خاک، حیثیت، ناموس، جان و مال مردم دفاع و جانشان را فدا کردند، امروز نام بزرگوارشان و سیره پرافتخارشان به کمک ما خواهد آمد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: اگر ما در مسیر شهدا قرار بگیریم بهترین سنگر دفاعی در مقابل جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن را خواهیم داشت.

ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.