×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رونمایی پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان امروز، دوشنبه ۲۵ دی ماه در آئین رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر بین‌المللی لاله‌های سرخ اندیمشک در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: چند رویداد مهم پیش رو داریم که یکی از آن‌ها جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک است.

مجید منادی افزود: این جشنواره تاکنون در سطح ملی برگزار شده که امسال قرار است به صورت بین المللی و با محوریت جبهه مقاومت برگزار شود.

وی می‌گوید: بیست و هشتمین جشنواره بین المللی لاله‌های سرخ امسال در ۴ بخش برگزار خواهد شد.

محمد یاقوت پور، رئیس انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان، گفت: جشنواره لاله‌های سرخ پس از جشنواره تئاتر فجر با قدمت‌ترین جشنواره تئاتر کشور است که امسال از ۱۹ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در اندیمشک برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اتفاقات اخیر منطقه و لزوم تاکید و ترویج فرهنگ مقاومت، بخش نمایشنامه‌نویسی بین‌المللی نیز در ۲ حوزه نگارش نمایشنامه تئاتر صحنه‌ای و ارسال طرح تئاتر خیابانی به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک افزوده خواهد شد که فراخوان آن به زودی منتشر خواهد شد.

یاقوت پور ادامه داد: بخش اول این جشنواره نمایشنامه نویسی بین الملل با محوریت جبهه مقاومت است و بخش دوم استعداد‌های جوان استان است که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: بخش سوم نیز برگزاری جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ است که در آذرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک می‌گوید: گام چهارم این جشنواره نیز با حضور گروه‌های بین المللی در ۴ آذرماه سال آینده و به مناسبت گرامیداشت شهدای اندیمشک در این شهرستان برگزار می‌شود.

پیش از این جشنواره لاله‌های سرخ به صورت ملی برگزار شده و امسال برای نخستین بار با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.