×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

در راستای پشتیبانی از تولید، ناوگان ترابری تقویت می شود

مهندس جواد تقی زاده مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در بازدید از واحد ماشین آلات سنگین اداره ترابری بر تقویت ناوگان ترابری بعنوان پشتیبان اصلی تولید در شرکت آغاجاری تاکید کرد.
مهندس تقی زاده در این بازدید که با هدف بررسی آخرین وضعیت ناوگان ترابری سنگین شرکت انجام گرفت بیان کرد:  با توجه به نقش مهم ترابری در بحث تولید و انجام پروژه های عملیاتی تقویت خودروهای ملکی در دستور کار شرکت قرار گرفت و از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون ۴ دستگاه بیل مکانیکی،۲ دستگاه لودر ،۱ دستگاه غلطک،۵ دستگاه لیفتراک در وزن های مختلف،۱۰ دستگاه مینی بوس،۲ دستگاه بکهول لودر ،۱ دستگاه کمپسور هوا خریداری و با اولویت فعالیت های عملیاتی به ناوگان ترابری اضافه شده است.
مهندس جواد تقی زاده افزود : پیگیری جهت خریداری ۱۰۰ دستگاه وانت دو کابین ملکی،۱ دستگاه بلدوزر،۱ دستگاه کرن ۵۰ تن و همچنین با توجه به راه اندازی کارخانه آسفالت ماشین آلاتی از جمله فنیشر . اسفالت تراش  . غلطک و سایر ماشین الات در این راستا در حال تامین می باشد و به زودی به ناوگان ترابری اضافه می شود.
مدیر عامل شرکت آغاجاری با اشاره به فعالیت  اداره ترابری گفت: یکی مشکلات مجموعه ترابری ساختار سازمانی است که می بایست با توجه به ماهیت کار و نوع فعالیت و همچنین نقش مهم آنها در تولید نفت و گاز از خدمات به عملیات تغییر پیدا کند که در همین راستا پیگیری لازم از طریق مدیریت منابع انسانی انجام شده است.
مهندس تقی زاده افزود:  با توجه به حجم زیاد فعالیت های عملیاتی و خدماتی  در حوزه جغرافیایی گسترده این شرکت و حضور مستمر اداره ترابری در تمامی فعالیت ها این مجموعه در بحران ها و توجه به مسؤولیت های اجتماعی نیز پای کار است که جای قدردانی دارد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.