×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری مانور مشترک بدون اطلاع قبلی بین واحد ایمنی و آتش‌نشانی و یگان حفاظت در بندر آبادان

به منظور بالا بردن سطح آمادگی نیروی واحد ایمنی و آتش نشانی و یگان حفاظت بندر آبادان بدون اطلاع قبلی مانور اطفاء حریق در خشکی و دریا برگزار شد.

بهبهانی رئیس ستاد اجرایی استقبال از راهیان نور و مهمانان نوروزی در بندر آبادان عنوان کرد : هدف از برگزاری این مانور سنجش توان و بالا بردن سطح آمادگی نیروی واحد ایمنی و آتش نشانی و یگان حفاظت این بندر بود .
وی در ادامه افزود: با توجه به برنامه هایی از جمله گردشگری و گشت های دریایی که این بندر به منظور استقبال از هموطنان و مهمانان نوروزی دارد ، لازم است برای ایجاد شرایطی کاملا امن و منظم ، نیروی آماده بکار برده شود.
سهیم پور سرپرست واحد آتش نشانی سرعت عمل آتش نشانان را خوب ارزیابی کرد و گفت پس از اعلام حریق به واحد آتش نشانی ، دو ماشین اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شدند.
او ادامه داد: پس از رسیدن ماشین های اطفاء حریق به محل حادثه و بررسی آن محل و اعلام نیاز به یدک کش آتشخوار ، بلافاصله یک واحد یدک کش اعزام و وارد عمل شد .
بهزاد توکلی فرمانده یگان حفاظت بنادر آبادان خاطرنشان کرد : در این مانور که بدون اطلاع قبلی بود واحدهای یگان حفاظت برای برقرار کردن امنیت و نظم محل حضور داشت و علاوه بر آن ، واحد فنی و مهندسی ، واحد HSE ، حراست ، واحد های دریایی و بندری هم پای کار بودند که خوشبختانه هماهنگی کاملی را از خود نشان دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.