×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

جهش دویست درصدی تولید شکر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه نسبت به سال گذشته

در این مراسم، دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، مهندس دورباشی‌زاده مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه، مدیران ارشد توسعه نیشکر و برگزیدگان این جشنواره حضور داشتند.

دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران توسط امام راحل(ره)، بیان داشت: تاکنون با برداشت نزدیک به ۶۰ درصدی مزارع نیشکر در هفت‌تپه، حدود ۳۸ هزار تُن شکر تولید شده است؛ پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت، این رقم به نزدیک ۶۰ هزار تُن برسد که در مقایسه با سال بهره‌برداری گذشته، جهشی ۲۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی در ادامه بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان خرداد ۲۰ هزار تن دیگر محصول برداشت شود تا تولید ۶۰ هزار تن محقق شده و نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته باشیم.

دکتر ناصری افزود: بیش از ۶۰۰ هزار تن شکر در شرکت‌های هفت‌گانه توسعه نیشکر استان تولید شده و امید می رود توسعه نیشکر بر اساس سند راهبردی، ۳۸ درصد سهم بازار کشور را کسب کند.

مهندس دورباشی‌زاده مدیرعامل شرکت نیشکر هفت‌تپه در گفتگو با روابط عمومی این شرکت ضمن خداقوت به برگزارکنندگان جشنواره شکرستان ۳ و نیز پرسنل پرتلاش هفت‌تپه در فصل پر خیر و برکت برداشت، بیان داشت: در حال حاضر بصورت جهادی و شبانه‌روزی همکاران ما در دو حوزه کشاورزی و صنعت در حال فعالیت هستند و در سال جهش تولید، جهش دویست درصدی تولید شکر نسبت به سال گذشته را به فال نیک میگیریم.

گفتنی است، به طور قطع این حماسه آفرینی در عرصه تولید در شرکت نیشکر هفت‌تپه آن هم در سالی که بنام جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری(دامت برکاته) نامگذاری شده است، با همت پرسنل غیور شرکت و مدیریت منطقی و جهادی در این شرکت صورت گرفته که روابط عمومی نیشکر هفت‌تپه به تمامی مرزداران عرصه تولید در هفت‌تپه خداقوت جانانه عرض مینماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.