×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اجرای ۱۴ پروژه آب و فاضلاب در بخش مسکن مهر ۸ شهر استان خوزستان

بیش از ۳۹۰ هزار نفر در افق طرح تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب قرار می گیرند .

مجری طرح زیرساخت مسکن مهر استان خوزستان ، اجرای زیرساخت‌های آب و فاضلاب مسکن مهر را یکی از اولویت‌های کاری شرکت آب و فاضلاب شهری خوزستان عنوان و خاطر نشان ساخت : تلاش مضاعف کارکنان و پیمانکاران شرکت در قالب ۱۴ پروژه فعال در ۸ شهر استان خوزستان در حال اجرا می‌باشد و ۲ پروژه دیگر هم در مرحله ابلاغ قرارداد قرار دارد.

فرزاد فاضلی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های آب و فاضلاب در مسکن مهر در ۳۰ شهر استان در حال تکمیل است، بیان کرد: درحال حاضر و با توجه به آمارهای به دست آمده زیرساخت‌های آب و فاضلاب در مسکن مهر خوزستان بیش از ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی  دارد و درصد بهره مندی ۷۰ درصد است.

وی اعتبار هزینه شده در طرح مسکن مهر ۳۰ شهر استان خوزستان را تاکنون ۴۶۷ میلیارد ریال عنوان و افزود: با این هزینه انجام شده تاکنون در ۳۰ شهر استان ۴۷۰ کیلومتر شبکه آب و ۵۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده و در این مدت نیز ۳۶ هزار فقره انشعاب آب و ۳۰ هزار فقره انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار شده است.

فاضلی تصریح کرد: با اجرای این ۱۴ پروژه در شهرهای آبادان، خرمشهر ، بهبهان ، امیدیه ، هندیجان، بندرامام و هفتکل ، ۷۰ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب و ۱۰ هزار و ۴۶۲ فقره انشعاب آب و فاضلاب به مشترکین واگذار خواهد شد.

وی تاکید کرد: تا سال ۱۴۱۵ که افق طرح می باشد، ۳۹۰ هزار نفر در استان خوزستان، تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خوزستان در بخش مسکن مهر قرار خواهند گرفت.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.