×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دولت بنزین روی گرانی ها نپاشد / سفره ی خانواده ها کوچک شده است

شکرخدا موسوی  نماینده اسبق مردم اهواز در مجلس گفت: به گمانه‌زنی‌ها در خصوص افزایش قیمت بنزین: دولت بنزین روی گرانی‌ها نپاشد و افزایش قیمت حامل‌های انرژی در شرایط کنونی که وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی شده‌ایم وضعیت بحرانی اقتصاد کشور را به سمت شعله‌ور شدن یک بحران اجتماعی تمام عیار خواهد برد.

سیدشکرخدا موسوی نماینده سابق مردم اهواز در مجلس در واکنش به گمانه‌زنی‌ها در خصوص افزایش قیمت حامل‌های انرژی در کشور به خبرنگار ما گفت: امریکا و غرب با تمام قدرت جنگ اقتصادی خود را علیه کشور ما آغاز کرده‌اند و به فرموده مقام معظم رهبری دشمن آرایش جنگی گرفته است. در چنین شرایطی آیا منطقی است که دولت و مسئولان به جای اتخاذ آرایش جنگی مقابل دشمن، با افزایش قیمت بنزین بحران اقتصادی اخیر را به یک ابربحران اجتماعی تبدیل کنند‌

موسوی ادامه داد: سفره خانواده‌ها بسیار کوچک شده است. وضعیت معیشتی مردم بسیار نگران کننده است. در این شرایط کوچکترین کار این دولت این است که وضعیت را بدتر نکند ولیکن می‌بینیم که سیاست‌های لیبرالی در شرایط جنگ اقتصادی تجویز می‌شود و به سمت رهاسازی کامل قیمت‌ها می‌رویم.

نماینده سابق مردم خوزستان در مجلس گفت: وجود دست‌های نفوذی در اقتصاد کشور که سعی در آشوب داخلی و کشاندن ناامنی‌ اقتصادی به داخل کشور دارند، قطعی است و نشانه وجود نفوذ؛ قیمت افسارگسیخته خودرو تولید داخل، گوشت، مرغ، بزنج و مسکن می‌باشد که هیچ ربطی به تحریم ندارد و به دلیل سوء مدیریت داخلی است.

شکرخدا موسوی با بیان این مطلب که دولت تنظیم بازار داخلی را رها کرده است خواستار ورود قوه قضاییه، تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی برای جلوگیری از ایجاد بحران‌های معیشتی شد و گفت؛ ناکارآمدی اقتصادی دولت غیرقابل چشم‌پوشی است و مجلس باید با وزرای ناکارآمد برخورد انقلابی و قاطع برای استیفای حقوق عامه نماید.

وی افزود: گرانی و افزایش قیمت بنزین وقتی با همت جهادگران سپاه و با احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس از واردات بنزین بی‌نیاز شده ایم بی معنا، مشکوک و ناعادلانه است.

شکرخدا موسوی در پایان هشدار داد: تجمل‌گرایان، لیبرال‌ها و کاخ‌نشین‌ها، درد کارگرها، معلمان و دهک‌های پایین جامعه را نمی‌فهمند به همین دلیل است که اصلا گرانی‌ها را درک نمی‌کنند و تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی چشم‌پوشی از غرب و اهتمام به اقتصاد درونزای داخلی و همان اقتصاد مقاومتی است/ندای خوزستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.