×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پلمب مرکز لیزر و خدمات پوست غیر مجاز در آبادان

مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان بر درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از پلمب یک مرکز لیزر و خدمات پوست غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سید قاسم سعیدی در این خصوص گفت: در راستای برخورد با مراکز غیرمجاز مداخله‌کننده در امر درمان و پیرو رصد یک مرکز غیر مجاز لیزر درمانی و سایر خدمات پوست در فضای مجازی توسط کارشناسان نظارت بر درمان این دانشکده، پس از شناسایی محل استقرار این مرکز اقدامات قانونی لازم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه مرکز یاد شده با حکم قضائی پلمب شد، افزود: این مرکز به صورت سیار در دیگر شهرستان‌های استان نیز اقدام به ارائه خدمات غیر مجاز می‌کرد که با تلاش و پیگیری کارشناسان نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان به همراه کارشناسان مرکز بهداشت و امور حقوقی این دانشکده، از ادامه فعالیت آن ممانعت به عمل آمد.

وی با تاکید بر اینکه مراکز درمانی تنها در صورت داشتن پروانه فعالیت معتبر از دانشگاه علوم پزشکی مجاز به ارائه خدمات درمانی هستند از شهروندان خواست برای انجام اقدامات درمانی تنها به مراکز مجاز مراجعه کنند.

سعیدی با بیان اینکه تبلیغات مراکز غیر مجاز زیبایی که از مصادیق مداخله در امور پزشکی محسوب می‌شود فریب‌دهنده و آسیب‌رسان است، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت مراکز غیرمجاز یا دریافت خدمات نامطلوب، با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و درمان تماس بگیرند و اطلاعات خود را در اختیار نهادهای نظارتی قرار دهند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.