×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

توافقنامه همکاری میان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران امضاء‌ می شود

شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به منظور انجام عملیات حفاری و خدمات جانبی، توافقنامه همکاری با شرکت ملی حفاری ایران امضاء می کند.

معاون مدیرامور فنی(حفاری) شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان این مطلب اظهار داشت: این توافقنامه شامل ارائه خدمات مورد نیاز این شرکت در زمینه عملیات حفاری و تعمیر چاه های نفت و گاز در ۵ بخش برای یک دوره ۵ ساله از سوی شرکت ملی حفاری ایران است.

مهندس صفرعلی رئیسی گفت:‌ این ۵ بخش شامل عملیات حفاری و خدمات جانبی(دکل ها)، حفاری انحرافی، حفاری زیر فشار تعادل(UBD)، نمودارگیری از گل حفاری(Mud Logging) و مدیریت پسماند است که  پیش از این برای هر یک از این ۵ بخش توافقنامه های جداگانه ای داشتیم.

وی افزود: به منظور چابک سازی و بهبود عملیات حفاری توافقنامه های قبلی مورد بازنگری قرار گرفت و همه آنها در یک توافقنامه ادغام و با برگزاری بیش از ۵۰ نشست تخصصی و مدیریتی، متناسب با شرایط کنونی بروزرسانی و مفاد آن تدوین گردید.

مهندس رئیسی گفت: همچنین با برگزاری بیش از۲۰ نشست مشترک با مدیران و کارشناسان شرکت ملی حفاری ایران مفاد توافقنامه جدید بررسی و کاستی های آن برطرف شد و اکنون به عنوان یک توافقنامه منسجم آماده امضاء طرفین است.

معاون مدیرامور فنی(حفاری) شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تصریح کرد: از دیدگاه ما شرکت ملی حفاری ایران یکی از بازوهای توانمند شرکت ملی نفت ایران در جهت تحقق اهداف برنامه های تولید است و هر چه این شرکت قوی تر باشد، رسیدن به اهداف تولید نیز سریع تر محقق می شود؛ لذا در این توافقنامه استفاده حداکثری از امکانات سخت افزاری و نرم افزای شرکت ملی حفاری ایران مدنظر قرار داده شده است.

مهندس رئیسی یادآور شد:‌ این توافقنامه طی روزهای آینده از سوی مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران امضاء خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.