×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

جرائم کارفرمایان خوش حساب تامین اجتماعی بخشوده می شود

همزمان با گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان از جزئیات بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب خبر داد.
سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان جزئیات قانون بخشوگی جرائم کارفرمایان خوش حساب را تشریح کرد.

وی در این خصوص اظهار داشت : بخشنامه بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب در سال ۱۳۹۸ با اصلاح آئین نامه مربوطه صادر و برای اجرا به شعب تابعه ابلاغ گردیده است. سید محمد مرعشی با تاکید بر اینکه این امر در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و بمنظور مساعدت با کارفرمایان خوش حساب مدیون انجام می پذیرد افزود : براساس این مصوبه کارفرمایان کارگاه های مشمول با تائید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کار گروه های استانی آن در صورتی که جرائم متعلقه آنها مربوط به قبل از تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ باشد و چنانچه حداکثر تا سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این تصویب نامه در مورد پرداخت یا اقساط اصل بدهی قطعی شده براساس مدارک و مستندات ابراز شده با سازمان تأمین اجتماعی توافق کنند از بخشودگی جرائم متعلقه موضوع این آئین نامه برخوردار خواهند شد.
مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان خاطر نشان کرد : قانون بخشودگی جرائم در ارتباط با کارفرمایانی اجرا می شود که حق بیمه کارگران تحت پوشش خود را به صورت منظم و مطابق با قانون به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می کردند اما به دلیل بروز مشکلات ناخواسته از جمله حوادث و بلایای طبیعی ، تحریم های ظالمانه و نوسانات نرخ ارز با مشکل مواجه شده و از پرداخت حق بیمه و ایفای تعهدات خود در قبال نیروی کار بازمانده اند. مرعشی زمان اجرای این مصوبه را به مدت سه ماه اعلام و تصریح کرد : کارفرمایان گرامی تا ۱۳ شهریور ماه سالجاری فرصت دارند تا با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی تابعه استان از فرصت بدست آمده بهره مند گردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.