×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ساماندهی و مدیریت اموال دولت یکی از موضوعات مهم در چابک سازی دولت است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان در نشست تخصصی مولدسازی دارایی های دولت ویژه ذیحسابان دستگاه های اجرایی با حضور مدیرکل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت اقتصاد،  در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، گفت: یکی از موضوعات مهم در چابک سازی دولت، ساماندهی و مدیریت اموال است.

در این جلسه موضوعات و مشکلات دستگاه های اجرایی در حوزه مولدسازی دارایی های دولت به شکل تخصصی با حضور فاطمه دادگر، مدیرکل محترم اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی و دارایی بررسی شد.

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت مسئله مولدسازی و شبهاتی که ممکن است در این خصوص باشد؛ جلسه تخصصی برگزار شد که سوألات و مسائل متولیان اداره اموال دستگاه ها در این خصوص پاسخ داده شود.

محسن کاویانی عنوان کرد: اموال دولتی یکی از موضوعات مهم است، دولت ها در صورت چابک بودن می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.

مدیرکل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت اقتصاد اظهار کرد: وزارت اقتصاد نگاه اقتصادی به اموال داشته و به همین خاطر هدف آن به پویایی در آوردن اموال است.

فاطمه دادگر گفت: در جریان مولدسازی معنای مازاد اموال باید برای دستگاه ها تبیین شود؛ این که مازاد به معنای اضافه نیست؛ مازاد به معنای این است که دستگاه از آن اموال استفاده اداری یا رفع نیازمندی نکند؛ لذا در این موارد اقدام به مولدسازی می کند.

دادگر افزود: تک برگی کردن اسناد یکی از اقدامات مهم و مؤثر در مسیر اهداف اداره اموال است که کمک بسزایی به مخزن دارایی می کند و سبب تفکیک شدن اسناد دولت نسبت به دیگر اسناد شده است.

در ادامه نشست مدیرکل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت اقتصاد، همکاری ذیحسابان را در جهت مولدسازی و تک برگی نمودن اموال خواستار شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.