×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ضرورت تداوم خدمات مؤثر هلال احمر در اربعین حسینی(ع)

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: جای پای عوامل جمعیت هلال احمر در مناطق آسیب دیده از سیل کاملاً مشهود بود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در دیدار با مدیرعامل و شورای معاونان این جمعیت اظهار کرد: زحمات ارزشمندی از سوی جمعیت هلال احمر به ویژه در ایام سیل وسیع استان کشیده شد که هر کجا بنده ورود می‌کردم، جای پایی از هلال احمر مشاهده می شد.

وی با اشاره به نزدیک بودن حرکت عظیم اربعین حسینی(ع) گفت: با توجه به وجود دو مرز شلمچه و چذابه و تشرف بسیار زیاد زائران با توجه به حذف ویزا باید برنامه ریزی جامع و خوبی اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام موسوی فرد اضافه کرد: جمعیت هلال احمر در خارج از مرز فعالیت های شایانی را انجام می دهد که انتظار داریم به حول و قوه الهی در ایام اربعین با توجه به شرایط مطلوب تشرف به عتبات عالیات، این خدمات ارائه و به صورت کیفی و کمی افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان اینکه بحمدالله در سال های گذشته جمعیت هلال احمر در مرزها فعال بوده است، تصریح کرد: ایجاد ظرفیت‌های مناسب برای استقرار زائران در داخل و خارج از مرزها و فراهم‌کردن تسهیلات برای بهبود شرایط زائران به همراه امداد و نجات در مسیرهای منتهی به مرزها هم از جمله وظایف جمعیت است که امیدواریم امسال هم با همان قوت ادامه یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.