×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پایش مستمر قراردادها در شرکت می بایست از طریق  سیستم های نوین نرم افزاری انجام  شود

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: قراردادهای این شرکت باید مطابق با متد روز و پایش مستمر آنها از طریق  سیستم های نوین نرم افزاری انجام شود.

 مهندس سید عبداله موسوی  در آیین معارفه رئیس جدید امور حقوقی و پیمان های شرکت، برنامه ریزی برای آموزش مستمر کارکنان حقوقی و قراردادها براساس بالاترین سطوح کارشناسی و تخصصی مورد نیاز را خاطر نشان کرد.

وی با بیان اینکه نظم و انضباط  از سرفصل های مهم در موفقیت هر کاری محسوب می شود، افزود: در این حوزه نیز ایجاد نظم و انضباط بیش از پیش بر اساس مجموعه قوانین، مقررات و دستورالعمل های  شرکت ملی نفت ایران باید لحاظ گردد.

موسوی نظام مند کردن قراردادها، زمینه سازی برای اقدامات موثر در موضوعات و مباحث حقوقی و قراردادی و ارایه نظرات و پیشنهادهای کاربردی در چارچوب قوانین و مقررات صنعت نفت را زمینه ساز توفیق روز افزون این بخش کلیدی در شرکت دانست.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران همچنین ارتباط مستمر با واحدهای همسو در شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران، استفاده از بدنه کارشناسی و تعامل با واحدهای درون و برون سازمانی را از موارد مهم در موفقیت این بخش عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه اثرات و نتایج هر پیمانی از دو جهت  تاثیر گذاری در پیشبرد اهداف و شتاب بخشی در اجرای پروژه های عملیاتی و همچنین در آمد زایی قابل تعمق است، اظهار کرد: در مفاد و تنظیم قراردادها باید نهایت دقت عمل و کارشناسی روابط شرکت با مجری کار و یا کارفرمای طرف قرارداد صورت پذیرد.

موسوی ضمن قدردانی از تلاش های به عمل آمده از سوی همکاران و تاکید برای همکاری و هماهنگی با تمامی مدیران و روسای ستادی، فریدون بهمئی را به عنوان مشاور و سرپرست امور حقوقی و پیمان های شرکت معرفی و از خدمات یعقوب برفی نژاد در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر به عمل آورد.

فریدون بهمئی مشاور و سرپرست امور حقوقی و پیمان های جدید شرکت ملی حفاری ایران دارای ۳۳ سال سابقه  خدمت در صنعت نفت کشور می باشد و آخرین سمت وی رئیس امور حقوقی و قراردادهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.