×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کلنگ زنی ساخت پست ۱۳۲ کیلوولت GIS دورق شادگان در خوزستان

آیین کلنگ‌زنی پست ۱۳۲ کیلوولت GIS دورق شادگان شرکت برق منطقه ای خوزستان، با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، نماینده مردم شادگان در مجلس و مدیران صنعت برق خوزستان برگزار شد.
بنا به این گزارش همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در این آیین گفت: این پست با استفاده از تجهیزات نوین و محافظ در مقابل شرایط جوی و ریزگردها ساخته می‌شود.
وی ادامه داد: این پست ۱۰۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد و باعث می‌شود ظرفیت نصب شده برای تامین برق شادگان در پیک بار دو برابر مصرف و در زمان های کم باری چهار برابر شده و تامین برق صنایع و توسعه آنها بدون مشکل انجام شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در این آیین با بیان اینکه هزینه احداث پست GIS دورق شادگان ۶۰۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: این پست ظرف مدت زمان دو سال به بهره ‌برداری می رسد و عملیات خاکبرداری آن از امروز آغاز می‌شود.
محمود دشت بزرگ عنوان کرد: این پست از آخرین تکنولوژی روز دنیا (ABB سوئیس) برخوردار بوده و در مقابل هرگونه شرایط جوی ناپایدار و ریزگردها صد درصد پایدار خواهد بود.
وی بیان کرد: با بهره ‌برداری از این پست ظرفیت منصوبه شادگان به ۴۰۰ مگاولت آمپر رسیده و درصد بارگیری از تاسیسات برق این شهرستان در پیک به ۵۰ درصد می رسد که مطابق با استانداردهای بین‌المللی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.