×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

 انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت شهرکهای صنعتی و  شرکت گاز خوزستان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از انعقاد تفاهم نامه با شرکت گاز خوزستان با محوریت تحویل شبکه گاز شهرکها و نواحی صنعتی استان به این شرکت خبرداد.
بنا به این گزارش  “اخلاق محمدیان” گفت: براساس تفاهم نامه ای که میان این شرکت با شرکت گاز استان منعقد شد مراقبت، نگهداری، تعمیر و تامین گاز واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی توسط شرکت گاز استان خوزستان انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی با ظرفیت ۲۳۰ هزار متر مکعب در ساعت از نعمت گاز برخوردارند افزود:  عملیات توسعه گاز رسانی به شهرک های صنعتی شماره ۲ اهواز به طول ۷ کیلومتر، شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز به طول ۳ و نیم کیلومتر و شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز به طول ۵۰۰ متر در حال انجام است که پس از پایان کار به شرکت گاز استان نیز تحویل خواهند شد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان بر لزوم همکاری و تعامل هر چه بیشتر بین این دو دستگاه دولتی تأکید کرد و اظهار داشت: توجه ویژه به گازرسانی به واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی استان و بهره‌مندی آنان از این انرژی ارزان و پاک از اولویت‌های این شرکت است که امیدواریم با همکاری شرکت گاز این موضوع به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.