×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تذکر کتبی نماینده مردم رامهرمز و رامشیر به وزیر آموزش و پرورش

دکتر اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در خصوص عدم استخدام معلمان حق التدریسی و پیش دبستانی و عدم جذب و بکارگیری نیروهای نهضتی در شهرستان های رامهرمز و رامشیر و کمبود شدید معلم در مدارس این شهرستان ها به حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش تذکر کتبی داد.

یکی از وظایف نمایندگان مردم در مجلس شورا اسلامی، نظارت بر حسن اجرای قانون توسط قوه مجریه است که به موجب این وظیفه قانونی چنانچه اقدامی از قوه مجریه را مغایر قانون اساسی تشخیص دهند میتوانند به مدیر مربوطه تذکر و سئوال یا مورد استیضاح قرار دهند.

در همین راستا دکتر محمدیان در خصوص کمبود شدید معلم در مدارس رامهرمز و رامشیر و عدم استخدام معلمان حق التدریسی و پیش دبستانی و عدم جذب و بکارگیری نیروهای نهضتی به وزیر آموزش و پرورش تذکر کتبی ارسال کردند.

چنانچه از تذکر نماینده مردم به وزیر نتیجه مطلوب حاصل نگردد، نماینده میتواند از وزیر طرح سئوال کند که در این صورت شخص وزیر موظف به حضور در صحن مجلس و پاسخگویی به سئوال نماینده مردم می گردد.

لازم به ذکر است در راستای پیگیری مطالبات مردم این حوزه طی ۳ سال گذشته بیش از ۱۰۰ مورد تذکر از سوی نماینده مردم رامهرمز و رامشیر به رئیس جمهور و وزرای محترم دولت و مدیران ارشد کشور ارسال شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.