×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

راهپیمایی اربعین، جلوه ای از خدمتگزاری خالصانه پلیس است

استاندار خوزستان ، با تشکر از تدابیر نیروی انتظامی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع)، این ماموریت را جلوه ای از خدمتگزاری خالصانه نیروهای پلیس به مردم توصیف کرد.

“غلامرضا شریعتی” در این خصوص  گفت: امسال با توجه به حذف ویزا از طریق رایزنی مسئولان کشورمان با مسئولان دولت عراق، حجم بسیار زیادی از مشتاقان زیارت حرم مطهر سید الشهدا (ع) در مراسم معنوی راهپیمایی اربعین شرکت کردند که در این خصوص نیروی انتظامی از جمله دستگاه هایی بود که تدابیر خوبی را در این زمینه اندیشید.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی برابر وظیفه ذاتی خود نتوانستند در این ایام به زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) بروند اظهار داشت: ماموریت تامین امنیت و انتظام بخشی مراسم پیاده روی اربعین جلوه ای از خدمتگزاری خالصانه نیروهای پلیس به مردم است.

شریعتی، خدمت به زائران امام حسین (ع) را افتخاری بزرگ برای نیروهای انتظامی و همه کسانی که در این ماموریت بزرگ مشغول انجام وظیفه هستند دانست و گفت: قطعاً پاداش خدمت به زائران آقا ابا عبدالله الحسین(ع) کمتر از زیارت حرم مطهر آن حضرت نیست.

استاندار خوزستان گفت: به همه خادمان عزیز توصیه می کنم تا زمانی که زائری از مرزها خارج و یا وارد می شود همچنان وظایف خود را به عنوان خادم زائران امام حسین (ع) انجام دهند و مطمئن باشند که هر گونه قدم آنها ذخیره ای برای آخرتشان خواهد شد.

شریعتی، در خصوص آخرین آمار بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) نیز گفت: تا به امروز یک میلیون و ۳۰۰ هزار زائر از مرزهای استان خوزستان به کشور عراق رفتند و براساس آمارها تا عصر روز جاری نیز ۶۰۰ هزار نفر زائر در مجموع مرز های شلمچه و چذابه بدون هیچ گونه مشکل خاصی وارد خاک کشورمان شدند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تمهیدات خوبی هم برای تامین وسایل نقلیه به منظور انتقال زائران به استان های خود و هم برای پذیرایی و اسکان زائرانی که از سفر زیارتی اربعین برمی گردند اندیشیده شده است بیان کرد: به زائرانی که با خودروهای شخصی به مرزهای شملچه و چذابه آمدند توصیه می کنم برای بازگشت به شهرهای خود عجله نکنند و بعد از استراحت در موکب ها و محل های اسکان کنار پایانه های مرزی و رفع خستگی با آرامش به رانندگی بپردازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.