×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

فرمانده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور از مرز شلمچه بازدید کرد

فرمانده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور برای بازدید از امکانات فراهم شده در مرز شلمچه از این گذرگاه بین المللی بازدید کرد.
مهدی علیزاده و هیئت همراه که صبح امروز (چهارشنبه) در بدو ورود به مجموعه پاویون فرودگاه مورد استقبال استاندار خوزستان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، دبیر و اعضای ستاد هماهنگی استانی ستاد راهنمای زائر اربعین خوزستان و دبیران کمیته قرارگاه مرزی قرار گرفت، وی در برنامه سفر استانی خود پس از بازدید از مرز چذابه، با حضور در مرز شلمچه، از نزدیک در جریان خدمات رسانی به زائرین قرار گرفت.

رضا نجاتی مدیرکل انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان و کوروش مودت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر، عزیز ساعدی شهردار خرمشهر، سیدمحمد موسوی نسب مسئول اجرایی مستقر در مرز شلمچه ضمن استقبال و همراهی در این بازدید، آخرین اطلاعات و اخبار را به سمع و نظر این مقام مسئول کشوری در ستاد اربعین رساندند.

حضور در جمع خبرنگاران در نقطه صفر مرزی، بازدید از غرفه های راهنمای زائر مستقر در مرز شلمچه بخش دیگر بازدید مهدی علیزاده فرمانده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور از مرز شلمچه بود.
گفتنی است مقداد جلیلیان معاون هماهنگ کننده و محمد خطیب مدیر کمیته اطلاع رسانی، فرمانده قرارگاه مرزی راهنمای زائر اربعین کشور را در این سفر دو روزه همراهی می کنند.
حضور در جلسه ستاد استانی هماهنگی راهنمای زائر اربعین حسینی خوزستان در استانداری خوزستان، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان، دیدار با استاندار خوزستان و دیگر مقامات استانی و حضور در بخش خبری صدا و سیمای مرکز خوزستان بخشی از برنامه های این سفر استانی خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.