×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

واکنش بانک کشاورزی به خبر پاداش نجومی اعضای هیات مدیره

نود اقتصادی طی گزارشی اعلام کرد: بر اساس سندی که از بانک کشاورزی بدست آمده است، در پایان سال مالی ۹۷ پنج عضو هیئت مدیره این بانک در مجموع بیش از ۶ میلیارد و ۹۶ میلیون تومان حق پاداش دریافت کرده اند.

به عبارتی دیگر هر عضو هیئت مدیره این بانک در سال ۹۷ حدود یک میلیارد و ۲۱۹ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان پاداش دریافت کرده اند.

تکذیبیه خبر فوق توسط بانک کشاورزی به شرح زیر به منظور تنویر افکار عمومی به آگاهی می رسد:
۱- خبر منتشره کاملاً کذب و عاری از حقیقت و به تبع آن ، استناد به سندی که خبر کذب بر مبنای آن تهیه و تنظیم و با اهدافی غیر حرفه ای و غیراخلاقی منتشر شده است، نیز بی اساس است.
۲- خبر کذب تکمیلی مبنی بر دریافت حقوق و مزایای ناخالص دریافتی ۱۶۸ میلیونی به ازای هر نفر نیز کاملاً کذب و عاری از حقیقت است.
۳- رقم حقوق و مزایا و پاداش پرداختی به اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک در چهارچوب مقررات و سقف پرداختی به مدیران براساس مصوبه شماره ۳۷۸۸۹ مورخ ۲/۴/۱۳۹۵ بوده و هیچ پرداختی بالاتر از سقف مقرر مذکور به مدیران این بانک پرداخت نشده است.
۴- رقم مورد اشاره و به نقل از صفحه ۱۶۵ صورت های مالی این بانک در واقع اشتباه تایپی و عددی بوده و تقسیم این عدد و رقم اشتباه به ۵ عضو هیأت مدیره و اعلام این که ” هر عضو هیأت مدیره این بانک در سال ۱۳۹۷، حدود یک میلیارد و ۲۱۹ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان پاداش دریافت کرده اند ” دروغ محض و مصداق بارز افترا و نشر اکاذیب است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.