×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اجرای آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز با مشارکت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

جلسه هماهنگی پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه با حضور نمایندگان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت آب و فاضلاب روستایی اهواز و بخشداری غیزانیه برگزار شد.

 مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی با بیان اینکه این شرکت۱۲۰ میلیارد ریال از منابع مالی مورد نیاز این پروژه را تامین می کند اظهار کرد: از این میزان اعتبار تا کنون ۵۲ میلیارد ریال به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان پرداخت شده است.

مهندس محمد خانچی گفت: توجه به روستاها و محیط پیرامون تأسیسات نفتی به لحاظ عمل به مسئولیت های اجتماعی همواره از اولویت های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بوده و این شرکت خود را متعهد به همکاری در اجرای چنین پروژه هائی می داند.

وی افزود: إن شاء الله تمامی واحدهای ذی ربط در مناطق نفت خیز جنوب تمام تلاش خود را جهت تسهیل  شرایط اجرای پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه به‌عمل آورده و با مجری پروژه مطابق با دستورالعمل های موجود نهایت همکاری را خواهند داشت.         

بخشدار غیزانیه نیز در این نشست از همکاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اجرای این پروژه قدردانی و اظهار کرد: این پروژه یکی از انتظارات به حق مردم منطقه می باشد و خواستار تسریع درکارهای باقیمانده شدند.

مهندس رسول ساکی گفت: مجموعه نفت تا کنون جهت رفع محرومیت های منطقه همکاری فراوانی داشته اند که از آنها تقدیر می نمایم اما مردم منطقه انتظار بیشتری از این مجموعه دارند.

وی گفت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ۶ دستگاه تانکر برای آبرسانی به بخش غیزانیه اختصاص داد که انتظار داریم این تانکرها تا زمان بهره بردای از پروژه آبرسانی، در منطقه حضور داشته باشند.

در ادامه این نشست در خصوص نحوه اجرای پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه و نقاط تلاقی خط لوله آبرسانی با تاسیسات نفت و گاز بحث و تصمیم گیری شد.

لازم بذکراست قبلاً دربخش غیزانیه مساعدت‌ های مالی درخصوص احداث مرکز بهداشت بخش غیزانیه با اعتبار یک میلیارد و پانصدمیلیون تومان، کمک به اجرای طرح هادی روستای غیزانیه کوچک از طریق بنیاد مسکن به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و چندین پروژه راه سازی به صورت مشترک با اداره کل راه و شهرسازی و چندین پروژه در بحث احداث مدارس به صورت مشترک با اداره کل نوسازی مدارس انجام شده است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.