×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

سادات باید در مسائل اجتماعی سرآمد و پاک تر از همه اقشار باشند

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به اینکه سادات باید دارای نام و روش نیک در همه زمینه ها باشند گفت: سادات باید در مسائل اجتماعی سرآمد و پاک تر از همه اقشار بوده و نسبت به این موضوع مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

«حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری» در نشست ماهانه با جمعی از سادات شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه سادات باید طوری زندگی کنند که اطرافیان مشتاق آنها باشند اظهار کرد: سادات باید دارای نام و روش نیک در همه زمینه ها باشند.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه سادات باید در مسائل اجتماعی سرآمد و پاک تر از همه اقشار باشند افزود: وظیفه سادات این است که در مسائل اقتصادی، تجاری و سیاسی جزء پاک ترین و بهترین افراد بوده و به این موضوع مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت و تاثیر برگزاری این نشست ها و جلسات اضافه کرد: خوشبختانه جوانانی که برای برنامه ریزی و برگزاری این جلسات انتخاب شده اند باید تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند تا جلسات به بهترین نحو برگزار و مدیریت شود.

حجت الاسلام حسینی نوری تصریح کرد: با توجه به اینکه بنا شده که صندوقی برای سادات راه اندازی شود، لازم است کسانی که در کار مالی تخصص دارند این کار را بر عهده بگیرند تا به سادات نیازمند و محتاج کمک شود.

در پایان این نشست تعدادی از سادات به بررسی، ارائه نظر و پیشنهادات در رابطه با برگزاری این نشست ها و ایجاد صندوق پرداختند.

شبستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.