×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصرف آب در اهواز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت : شیوع بیماری کرونا ویروس مصرف آب را ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داده است .

بهنام مریدی افزود: پیک مصرف آب در شهرستان اهواز تغییر کرده است و با توجه به شرایطی که در خصوص کروناویروس وجود دارد، شاهد رشد مصرف هستیم و در این زمینه در شرایط پیک مصرف، شبکه دچار کم فشاری می‌شود.
وی تصریح کرد: در برخی از ساعات شبانه‌روز با توجه به افزایش پیک مصرف توسط شهروندان، شبکه شهرستان اهواز دچار کم فشاری می‌شود و در برخی از مناطق ، آبی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد فشار پایینی دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب اهواز در تولید آب مشکلی ندارد، گفت: مساله‌ای در زمینه تولید آب وجود ندارد ضمن اینکه کشش شبکه توزیع آب در اهواز نیز با توجه به عمر بالای این شبکه به همین میزان است و نمی‌توان آب را با فشار بیشتری در آن فرستاد.
مریدی ادامه داد: با توجه به شرایطی که در زمینه افزایش مصرف آب در شهرستان اهواز وجود دارد، از شهروندان درخواست داریم تا نسبت به مصرف آب به صورت بهینه اقدام کنند و در ساعاتی که شاهد پیک مصرف هستیم، مدیریت مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به ساعات پیک مصرف آب در شرایط فعلی خاطرنشان‌کرد: میزان مصرف آب در شهرستان اهواز از ساعت ۱۱ ظهر روند افزایشی به خود می‌گیرد و در ساعت ۱۴ و همچنین ساعت ۱۷ بعدازظهر مصرف آب در اهواز به اوج خود می‌رسد. در این خصوص شهروندان اهواز می‌توانند با مدیریت مصرف، نسبت به بهبود این شرایط کمک کنند.

ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.