×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تقدیر از تکنسین‌های نمونه فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان

در آیینی از ۲۰تکنیسین نمونه فوریت‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان به مناسبت روز فوریت‌های پزشکی تقدیر شد.

 در این مراسم که با رعایت ضوابط بهداشتی در سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد، دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس این دانشکده اظهار کرد: عزیزان همکار بنده در فوریت‌های پزشکی در سالیان اخیر نشان دادند که در اتفاقات گوناگون، چه در جشن ‌ها، شادی‌ها و غم‌ها، بلایای طبیعی، اغتشاشات و … همواره در کنار مردم قرار داشته‌اند و اوج این اتفاق نیز در ماه‌های اخیر در مبارزه با ویروس کرونا نمود پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش همه پرسنل بهداشت و درمان در مبارزه با کووید۱۹ به راستی ما را یاد ایام دفاع مقدس می‌اندازد، خاطرنشان کرد: ۲۶شهریور فرصتی را فراهم می‌کند که تلاش‌های شما را که روز و شب و گرما و سرما نمی‌شناسد، قدردانی کنیم و به واقع بعد از لطف خداوند متعال، شما به عنوان نخستین کسانی که بر بالین بیمار حاضر می‌شوید نقش فرشته نجات را ایفا می‌کنید و این موضوع نشان می‌دهد که چقدر کارتان باارزش و بزرگ است.

وی زحمتکشان فوریت‌های پزشکی را جهادگران خط مقدم درمان قلمداد کرد و گفت: توصیه می‌کنم در حوزه کاری خود مدام دانش‌تان را به‌روز کنید. ما در این راه تنها می‌توانیم خاضعانه و خالصانه از زحمات شما به ویژه در ماه‌های اخیر و در راه مبارزه با کرونا تقدیر کنیم.

دکتر سلمان‌زاده تصریح کرد: امیدوار هستیم در سالهای آتی با همکاری شما و با راه‌اندازی فضاهایی همچون اورژانس دریایی و اورژانس هوایی، خدمات بهتری را به مردم منطقه ارائه بدهیم.

در ادامه این آیین دکتر امین منصور، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی این دانشکده نیز  در بخشی از صحبت‌های خود اظهار کرد: ایام سخت و پرمشغله‌ای را داشتیم و همکاران بنده در فوریت‌های پزشکی فشار بسیاری را متحمل شدند که دست یکایک ایشان را به گرمی می‌فشارم و امیدوارم در روزهای پیش‌رو نیز با همین تلاش و همت به فعالیت خود ادامه بدهیم.

وی اضافه کرد: بعد از پشت سر گذاشتن روزهای اربعین سال گذشته، با اتفاقات مختلفی مواجه شدیم و اوج بحران را البته بعد از پاندمی ویروس کرونا تجربه کردیم و نکته جالب برای من در این ایام این بود که بعد از اعلام فراخوان برای تشکیل تیم ویژه کرونا، تمام همکاران بنده که برخی از آنها حتی بیماری زمینه‌ای هم داشتند اعلام آمادگی کردند که از این بابت به خاطر داشتن چنین همکارانی به خود می‌بالم.

دکتر امین در قسمت پایانی صحبت‌های خود از دکتر سلمان‌زاده به خاطر حمایت همیشگی ایشان از فوریت‌های پزشکی قدردانی کرد.

در این آیین دکتر سارا مبارک، معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری، دکتر مسعود تراب‌پور، معاون دانشجویی، فرهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان و جمعی از مدیران این مجموعه حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.