×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

شرکت ملی حفاری ایران نقش بارزی در فرآیند تولید نفت و اقتصاد کشور برعهده دارد

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت:  این شرکت در راستای ایفای وظایف ذاتی مسئولیت های مختلفی در فرایند تولید نفت و نقش مهمی در اقتصاد کشور برعهده دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سپهر سپهری در جلسه تودیع و معارفه قائم مقام، سه تن از معاونان و مدیران ستادی شرکت افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، این سازمان باید با کار جهادی و تلاش مضاعف به نحو شایسته پاسخگوی نیازهای صنعت نفت کشور باشد.

وی با اشاره به تغییرات و جابجایی چند تن از مدیران ارشد شرکت در روزهای اخیر، اظهار کرد: بخشی از این تغییرات در راستای ایجاد تحول،  شتاب بخشی و چابک سازی هر چه بیشتر سازمان و بخش دیگر در چارچوب اجرای بخشنامه های وزارتی مبنی بر جابجایی مدیران در یک سمت پس از چهار سال صورت گرفت.

سپهری با بیان اینکه هنر مدیریت این است که افراد در جایگاه متناسب با توانمندی های خود انجام وظیفه نمایند، گفت: هدف این است که افراد متخصص با توجه به دانش فنی، تجربه و تحصیلات آکادمیک در سمت های تعریف شده منصوب و وظایف محوله را با تاکید بر اصل شایسته سالاری به نحو احسن دنبال نمایند.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران افزود: چیدمان مدیریتی شرکت در راستای افزایش بهره وری و راندمان ترسیم و شرکت بر اساس ساختار و تقسیم وظایف اهداف کلان خود را پیگیری می کند.

وی خرد جمعی، همدلی و مشارکت هر چه بیشتر کارکنان را در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: کارکنان شرکت ملی حفاری ایران از پرتلاش ترین و کم توقع ترین نیروهای صنعت نفت به شمار می آیند که به نوبه خود جای تقدیر و قدردانی دارد.

سپهری گفت: در شرکت ملی حفاری ایران کار کمی و کیفی با اهتمام ویژه به کیفیت ارایه خدمات را در اولویت برنامه ها قرار داده است و به دور از حاشیه سازی به نحو مطلوب فعالیت خود را در راستای اهداف تبیین شده وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در برنامه های توسعه ای و اهداف افق ترسیم شده تداوم می بخشد.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران همچنین ایجاد  امید و نشاط، تامین نیازهای کارکنان بویژه خانواده های آنان در ابعاد رفاهی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را در سرفصل اولویت ها و برنامه های مدیریت ارشد شرکت عنوان و تاکید کرد افق روشنی پیش روی صنعت حفاری کشور قرار دارد.

در این نشست که اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران،  متخصصان و کارشناسان بخش های مختلف ستادی و عملیاتی حضور داشتند، قائم مقام مدیرعامل، معاونان مدیرعامل در پروژه های حفاری، امور فنی و مهندسی و عملیات حفاری و همچنین مشاور عالی مدیرعامل ، مدیر منابع انسانی  و خدمات که همگی از بدنه سازمان و از مدیران با سابقه، مجرب و کارآمد شرکت هستند معرفی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.