×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تسهیل و تسریع در فرایند حمل محصول گندم استان از مزارع و مراکز خرید روباز به مقصد مراکز نگهداری مکانیزه (سیلوها)

نشست ستاد مدیریت بحران شورای کشاورزی استان خوزستان ، به ریاست “محمد راضی جلالی” معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان و با حضور اعضای ستاد و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان برگزار شد.

“راضی جلالی” در این نشست با تاکید بر پیش بینی ورود سامانه های بارشی و حجم قابل توجه بارندگی در سطح استان و همزمانی با فصل برداشت محصولات راهبردی استان بویژه گندم تصریح کرد: افزایش سطح هماهنگی و هم افزایی کلیه دستگاهها، سازمان ها و شرکت ها و بهره مندی از تمام ظرفیت لجستیکی موجود بمنظور تسهیل و تسریع در فرایند حمل گندم از مزارع و مراکز خرید روباز به مقصد مراکز نگهداری مکانیزه (سیلوها) با هدف جلوگیری از هرگونه آسیب به محصول گندم استان ضروری است.

وی با پیش بینی دستیابی مجدد استان به رکورد تولید گندم در سطح کشور افزود: حفظ و صیانت از محصول گندم استان که حاصل زحمت کشاورزان پر تلاش و برنامه ریزی و اقدامات انجام شده در دستگاههای اجرایی استان است ضروری است.

معاون استاندار ضمن تاکید بر برنامه ریزی و مدیریت صحیح در این راستا بیان کرد: تشکیل قرارگاه مدیریت بحران و هماهنگی برداشت محصول در کلیه شهرستان های استان با مدیریت فرمانداران و عضویت جهاد کشاورزی و کلیه دستگاههای اجرایی ذیربط بلافاصله در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: اداره کل تعاون روستایی بهمراه راهداری و اداره کل بنادر تدابیری بیندیشند که هیچ اقدامی موجب ایجاد اختلال در روند کار در حمل کالاهای بخش خصوص و دولتی نشود.

“راضی جلالی” جابجایی گندم از مراکز روباز به سیلوها در استان از اهمیت و اولویت ویژه ای برخوردار است و با بسیج و همکاری ارگانهای ذیربط این امر باید به درستی مدیریت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در این راستا تاکید کرد: اداره کل تعاون روستایی تمهیدات و اقدامات موثر از جمله استفاده از پوشش های ویژه را جهت حفاظت از محموله های گندم خریداری شده و موجود در مراکز خرید روباز در برابر بارش های پیش بینی شده را در اولویت قرار دهد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.