×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دیدار با خانواده شهدا منشاء خیر و برکت است

مهندس قباد ناصری افزود: صنعت نفت از مهمترین اهداف رژیم بعث در زمان دفاع مقدس بود، اما با ایثار و جانفشانی کارکنان آن و همراهی نیروهای مسلح، نه تنها به نحو شایسته ای از تاسیسات محافظت شد، بلکه فرایند تولید نیز در راستای پیشبرد اقتصاد کشور و خدمت به مردم به صورت منظم راهبری گردید.

وی افزود: امروز همگی مدیون خانواده شهدا و محتاج دعای خیر آنهائیم، زیرا عزیزانشان در راه دفاع از آرمانهای انقلاب و حفظ تمامیت ارضی کشورمان جان و جوانی خود را به درگاه احدیت تقدیم داشته و در ازای آن جایگاهی رفیع یافتند؛ بنابراین همین دیدار نیز در نامه اعمال ما به عنوان یک عبادت منظور خواهد شد.  

دکتر مجید محمدخانی، هماهنگ کننده حمل و نقل وزارت نفت که مهندس ناصری را در این دیدار همراهی می کرد نیز بر ضرورت شناخت بیش از پیش شهدای دفاع مقدس و الگو برداری از تفکر آنها در راستای خدمت به مردم و پیشبرد اهداف انقلاب تاکید کرد و اظهار داشت: همین دیدارها و گفتگو با نزدیکان شهدا می تواند چراغ راه ما در انتخاب رویکرد صحیح و تلاش برای اعتلای میهن اسلامی مان باشد.

شایان ذکر است شهید والا مقام سلطان مراد علیپور در پی بمباران واحد بهره برداری شماره ۱ شرکت بهره بردای نفت و گاز مارون در شهریور سال ۶۵ به مقام شهادت نائل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.