×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

توجه به مسئولیت‎های اجتماعی و منابع انسانی جزو مسایل مهم پیش‎ روی صنعت نفت است

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، قاسم ساعدی، رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در آیین تودیع و معارفه مدیران شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری و نفت و گاز اروندان گفت: امروز صنعت نفت ایران در منطقه و عرصه بین‌المللی مطرح است و کارکنان صنعت نفت توانسته اند در سخت ترین شرایط آبروی صنعت را حفظ کنند.

وی با اشاره به سال‌ها خدمتگزاری و تلاش صادقانه بیژن عالی پور در صنعت نفت، گفت: او توانست نام نیکی از خود باقی بگذارد و به راستی ایشان با نمره قبولی این پست را تحویل دادند.

ساعدی از مدیران عامل پیشین دو شرکت ملی حفاری و نفت و گاز اروندان نیز تشکر کرد و افراد انتخاب شده به عنوان مدیرعامل جدید هر سه شرکت را باتجربه و متعهد دانست.

وی افزود: صنعت نفت مدیون تلاش های شبانه روزی کارکنان خود است و خواستار توجه هرچه بیش تر به وضعیت این کارکنان هستیم؛ افزایش انگیزه کارکنان صنعت نفت و ایجاد نشاط بین آنان و همچنین توجه به حوزه مسئولیت های اجتماعی مسائل مهم پیش روی صنعت نفت است.

جواد کاظم نسب، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این مراسم با اشاره به سوابق مثبت مسعود کرباسیان، گفت: آقای کرباسیان در هر سمتی فعالیت داشته، همواره یار و خدمتگزار مردم خوزستان بوده است.

وی اظهار کرد: امسال صنعت نفت ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خوزستان اختصاص داد، اما نیازمندی‌های خوزستان بسیار بیش از این است.

همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز نقش صنعت نفت پس از تحریم ها را بی بدیل دانست و گفت: نقش متخصصان صنعت نفت پس از تحریم‌ها کمتر از نقش تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات هسته‌ای نبود؛ همین زحمات، افزایش قابل توجه تولید نفت را رقم زد و توان ایران در مذاکرات بین المللی را بالا برد.

وی اظهار کرد: اجرای پیوست اجتماعی پروژه ها، سیاست های حمایتی جهت نگه داشتن نیروهای متخصص، استفاده از شرکت های دانش بنیان و بومی استان خوزستان و ارتقای وضعیت کارکنان شرکت ملی نفت ایران را دیگر نکاتی دانست که باید در صنعت نفت به آنان توجه شود.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان نیز در پایان این آیین ضمن تقدیر از کارکنان و مدیران صنعت نفت، گفت:کارکنان صنعت نفت جهادی کار می‌کنند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. من این واقعیت را به ویژه در مهار حریق در رگ سفید به عینه دیدم.

وی افزود: نفت و خوزستان با هم عجین هستند و اگر تجهیزات صنعت نفت نوسازی شود و این صنعت توسعه یابد، خوزستان هم توسعه خواهد یافت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.