×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت و حفاری خوزستان آغاز به کار کرد

 

دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری  خوزستان روز پنجشنبه (اول آذرماه) در محل دایمی نمایشگاه بین المللی استان در اهواز آغاز به کار کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در آیین گشایش این نمایشگاه، دکتر شریعتی استاندار خوزستان، حجت الاسلام خدری نماینده مردم بوشهر و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، کاظمی نسب نماینده مردم اهواز در مجلس، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت  ملی مناطق نفتخیز جنوب، خوشایند قائم مقام مدیرعامل و شماری از مدیران شرکت ملی حفاری ایران، مدیران شرکت های نفتی در جنوب، و مدیران عامل و نمایندگان شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات صنعت نفت حضور داشتند .

در این آیین استاندار خوزستان ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج گفت: با وجود ورود انرژی های نو، نفت همچنان اصلی ترین منبع انرژی بوده و خوزستان مرکز این انرژی  و پیشران اقتصاد کشورمان است .

وی افزود:رویکرد مدیریت راهبردی، شتاب و گام های بلندتری را برای توسعه اقتصادی لازم می داند و در صنعت نفت، این هدف با توسعه همکاری ها با بخش ساخت و تامین داخلی و خارجی محقق می گردد .

شریعتی نمایشگاه های تخصصی را کانون ایجاد اینگونه تعاملات خواند و اظهار کرد:    همکاری های بین بخشی باید در نقاط مختلف کشور افزایش یابد تا تمامی طرح های بزرگ را بدون نیاز به شرکت های خارجی اجرا کنیم .

نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه نیز با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) گفت: سیاست های کلان وزارت نفت حمایت از سازندگان داخلی و خودکفایی در صنعت نفت است .

حجت الاسلام عبدالحمید خدری با بیان اینکه نمایشگاه نفت و حفاری خوزستان در اهواز دستاوردهای خوبی داشته است، افزود: امروز افتخار می کنیم که در صنعت نفت به خودکفایی رسیده ایم و باور دارم مشارکت سازندگان داخلی با حمایت وزارت نفت موجب رفع نیازهای داخلی خواهد شد .

در ادامه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول،  تقدیر از زحمات مهندس بیژن عالیپور، کلیه کارکنان مناطق نفتخیز جنوب و دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی نهایت تلاش بر این است تا در جهت استفاده هر چه بیشتر از  ظرفیت های داخلی و خوداتکایی گام بر داریم .

مهندس احمد محمدی افزود: در ۱۰ سال گذشته روند رو به رشدی را در برگزاری نمایشگاه با حضور سازندگان و تامین کنندگان توانمند داخلی داشتیم که خوشبختانه از نظر کمی و کیفی سطح بسیار بالایی را داشته است

وی با اشاره به ظرفیت عظیم منابع انسانی و دانش فنی در کشور اظهار کرد: با بهره گیری از این ظرفیت ها و تسهیم دانش، سودآوری بالایی را برای کشور عزیزمان محقق خواهیم کرد .

محمدی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه ساخت داخل، گفت: باید در این نمایشگاه و رویدادهای مشابه تفاهمنامه ها و  قراردادهایی منعقد گردد تا بتوانیم به اهداف تولید و ساخت دست یابیم .

در دهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان بیش از ۲۲۰  شرکت داخلی که در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات  مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و حفاری مشارکت دارند .

این نمایشگاه از پنجشنبه اول آذر تا روز یکشنبه چهارم آذرماه  از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدید متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.