×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رشد ۷۴ درصدی انعقاد قرارداد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی خوزستان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستانگفت: ثبت خوشه صنعتی ادوات کشاورزی در سامانه بین المللی خوشه ای اروپا و رشد ۷۴ درصدی انعقاد قرارداد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان توسط مجموعه شرکت بدست آمده است.

«اخلاق محمدیان»، در این خصوص  اظهار کرد: ثبت خوشه صنعتی ادوات کشاورزی در سامانه بین المللی خوشه ای اروپا، کسب رتبه برتر در محور اشتغال و سرمایه گذاری از جشنواره شهید رجایی، رشد ۷۴ درصدی انعقاد قرارداد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته و راه اندازی مجدد ۱۱ واحد صنعتی راکد با ایجاد اشتغال برای ۸۶ نفر طی ۹ ماه اخیر، از جمله اقدامات انجام شده در مجموعه شرکت شهرک های صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، با اشاره به فعالیت های فرهنگی و هنری این شرکت، تصریح کرد: تعداد دو مسجد در شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز و شهرک صنعتی ایذه احداث شده و رتبه برتر در ستاد اقامه نماز و رتبه شایسته تقدیر در عفاف و حجاب، توسط این شرکت کسب شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در شهرک های صنعتی استان چه محصولاتی در حوزه فرهنگ و هنر تولید می شود، افزود: محصولات فرهنگی و هنری مختلفی چون معرق کاری و طراحی پوشاک سنتی در شهرک های صنعتی انجام می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاهی با ۱۷۰ واحد صنعتی تولیدی و خدماتی در سه سالن افتتاح شده، افزود: هزینه شرکت در نمایشگاه امسال برای صنعتگران رایگان بوده و کسب بازارهای جدید، معرفی محصولات خود به بازار مصرف، انتقال تجارب و همرسانی و حمایت از تولید و تولید کنندگان داخلی از جمله اهداف ما در برپایی نمایشگاه بوده است.

محمدیان، خاطر نشان کرد: دو محصول در زمینه تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت برای نخستین بار توسط آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان رونمایی شد.

شبستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.