×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مردم باید در نظام جمهوری اسلامی احساس کرامت کنند

  مراسم افتتاحیه سالن معراج آرامستانهای شهرداری اهواز با حضور مسئولان برگزار شد.

آیت اله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز گفت: مسئله رسیدگی به مصیبت دیدگان و ایجاد شرایط رفاهی برای آنها در محدوده آرامستانها یکی از موضوعات مهم است که احداث این سالن می‌تواند به این موضوع کمک کند.

آیت ا… حسن زاده  با ذکر این نکته که شخص داغ دیده باید احساس احترام کند و برای غسل و دفن مردگان باید حداقل امکانات فراهم باشد، از شهردار اهواز و اعضای شورای شهر  برای احداث این سالن تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: همه ما این مسئولیت سنگین را بر عهده داریم که مردم در نظام جمهوری اسلامی احساس کرامت کنند و همه ما باید در مسیر خدمت‌ رسانی به مردم حرکت کنیم.

آیت‌الله حسن زاده افزود:  از شهرداری و شورای شهر اهواز انتظار داریم که با وجود خلاء های موجود، مردم دچار مشکل نشوند و در جهت آسایش مردم حرکت کنند.

وی تصریح کرد:پولی که شهروندان برای دفن اموات خود پرداخت می کنند، باید با رضایت قلبی آنان باشد چون در این صورت است که این پول برکت دارد.

در ادامه نیز عضو شورای اسلامی شهراهواز گفت: ما اعضای شورای شهر  معتقدیم که وضعیت کنونی شهر اهواز در شان مردم آن  نیست. شهری که لیاقت و شایستگی اش خدماتی بیش از آنچه که ارائه می شود را می طلبد.

حسین حیدری افزود: سالن معراج با ۶۰۰ متر بنا به همت سازمان آرامستانهای شهرداری جهت رفاه شهروندان احداث شده‌ است و از آنجایی که مردم در گرما و سرمای شدید جهت دفن امواتشان در فضای باز بودند و این باعث رنج آنها بود، لذا شان مردم اهواز می طلبید که این سالن احداث شود.  یکی از ویژگی های خوب این ساختمان این است که به صورت امانی و با حداقل هزینه ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش همه ما این است که شرایط رفاهی برای مردم فراهم کنیم. با وجود روحیه و تفکر انقلابی و جهادی باید در مسیر خدمت به مردم حرکت کنیم و کارها را پیش ببریم تا پایان سال پروژه های خوبی اجرا شود و به مردم اهواز تقدیم کنیم.

حیدری  تقاطع غیر همسطح شهید بندر (چهارشیر)، پل ولایت، فرهنگسرا و … را از جمله اقدامات خوبی برشمرد که در حال انجام هستند.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد با انجام وظایف خود، منشا خدمت رسانی مطلوب به مردم اهواز  باشیم و شرایط مطلوبی را برای خدمات عمومی در شهر اهواز ایجاد کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.