×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان در اهواز برگزار می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان در اهواز خبر داد.
رحیم جلیلی اظهار کرد: بعد از برگزاری بسیار مناسب و باشکوه دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان در اهواز که با استقبال ۲۲۰ واحد و بسیاری از شرکت ها و شخصیت های ملی و بین المللی همراه بود، اینک خود را آماده برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان می کنیم.
وی افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان ۲۰ آذرماه فعالیت خود را آغاز می کند و تا روز۲۳ آذرماه ادامه می یابد و  ساعت بازدید آن از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای عموم آزاد است.
جلیلی عنوان کرد: در این نمایشگاه ۳۰۰  شرکت از استان‌های خوزستان ، تهران ، کرمانشاه ، مرکزی ، فارس ، آذربایجان شرقی ، اصفهان ، البرز ، یزد و خراسان رضوی حضور دارند که نشان دهنده استقبال خوب از این نمایشگاه است.
جلیلی با بیان اینکه اهمیت و تاکید نمایشگاه صنعت ساختمان بر تولید داخلی است، اظهار کرد: استفاده از مصالح، ابزار و طرح‌هایی که بیشترین باروری اقتصادی را در پی داشته و هماهنگ و متناسب با فرهنگ، دین و اقلیم کشور باشد مهم ترین دغدغه‌ مشارکت کنندگان است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان افزود: این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در بین مشارکت کنندگان می‌شود و تولید کنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا ضمن حفظ سنت‌ها و فرهنگ بومی، پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.