×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

۱۸۰ هزار دانش آموز خوزستانی در طرح “درس هایی از قرآن” شرکت دارند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ترویج فرهنگ قرآنی اولویت اصلی مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است و بر همین اساس ۱۸۰ هزار دانش آموز دوره متوسطه در خوزستان در طرح “درس هایی از قرآن” شرکت دارند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده شامگاه روز یکشنبه ۱۸ آذرماه ۹۷ در دیدار با مدیرعامل موسسه ترویج فرهنگ قرآنی کشور و نماینده حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در اهواز بیان کرد: تنها راه کاهش مشکلات  آسیب های اجتماعی جامعه تربیت دانش آموزان بر مبنای آموزه های قرآنی است.

وی با تاکید بر اینکه شیوه انتقال مفاهیم قرآنی مهمترین راهبرد انتقال آموزه های قرآنی به دانش آموزان است، خاطرنشان کرد: برنامه درس هایی از قرآن با استفاده از شیوه های مناسب و به بهترین نحو مفاهیم قرآنی را به زبانی شیوا به مخاطبان خود منتقل می کند. دانش آموزان به عنوان بخشی از مخاطبان این برنامه استقبال خوبی از طرح دانش آموزی “درس هایی از قرآن” داشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه گفت: شکل دهی شخصیت دانش آموزان بر اساس مفاهیم دینی، فرهنگی و ملی و همچنین آموزه های قرآنی و نهج البلاغه زمینه ساز انتقال فرهنگ والای ایرانی اسلامی به نسل های آینده است.

تقی زاده در عین حال با اظهار اینکه ۱۸۰ هزار دانش آموز متوسطه اول و دوم خوزستان در طرح درس هایی از قرآن شرکت دارند، توضیح داد: ۴۰ منطقه آموزش و پرورش خوزستان تحت پوشش این طرح هستند به طوری که بیش از ۹۰ درصد مدارس متوسطه اول و دوم در این طرح ثبت نام کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان اظهار کرد: مجموعه تعلیم و تربیت استان از همه ظرفیت های موجود برای کمک به ترویج آموزه های قرآنی در بین دانش آموزان خوزستانی استفاده خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.